Gekkehuus (tu)

Heb al meerdere horloges van hem gekocht, steeds met niet-goed-geld-terug-garantie. Eerlijk, vriendelijk, gastvrij en deskundig - kortom, een modelverkoper! :slight_smile:

Naar aanleiding van een oproepje om een mooie Prisma heeft Jeanot contact met me opgenomen. En nu bezit ik een bijzonder fraaie jaren '70 Prisma Manager automatic met een Nederlandse dagaanduiding. Prachtige horloge en voor een zeer redelijk bedrag.

Bedankt Jeanot en graag tot een volgende keer! (tu):~:)

Vlotte communicatie met gekkehuus! (tu)
Reageert niet alleen snel, maar betaalt ook snel. Tot de volgende horlogedeal (tu)

Recent een Pontiac opknapper gekocht van Gekkehuus. Staat zoals beschreven, prettig contact vooraf, netjes verzonden. Prima.

Horloge overgenomen van Gekkehuus, snelle en duidelijke communicatie.

Verzending snel en goed verpakt.

Absolute aanrader!!

Vintage Tissot PR516 overgenomen van Gekkehuus, prima communicatie, prima deal, kan ik van harte aanbevelen om zaken mee te doen!

Bedankt Jeanot :thumbsup:

Bemiddeling gedaan voor een vriend, zijn ervaring met Gekkehuus:

Enkele dagen geleden een horloge gekocht van Gekkehuus. Meer dan plezierige communicatie en prima afhandeling, een aanrader!! Goed gevoel aan over gehouden. Kortom Gekkehuus is een topgozer!

1 like

Ook ik heb een prima ervaring met @gekkehuus ! Enkele oude horloges van hem overgenomen - goede communicatie, snelle verzending. Aanrader dus!

1 like

Ik heb een mooie Omega mogen overnemen van Gekkehuus. Vriendelijk ontvangst, leuk praatje gemaakt en een leuke deal gesloten :slight_smile:
+1

Ik heb onlangs 2 Pontiac-horloges bij @gekkehuus gekocht: is een heel prettige transactie geworden! Dus :+1:

2 likes

N.a.v. een berichtje in het titus topic kreeg ik een PB van gekkehuus dat hij er wel eentje had liggen.

Nette prijs dus snel tot overeenkomst gekomen. Horloge snel verstuurd.

Bedankt voor de vlotte deal en afhandeling!

1 like

Horloge overgenomen van @gekkehuus

Keurig in HF stijl: fijne communicatie, snelle verzending, goed verpakt, prima deal !

Dank Jeanot !

1 like

Een tijdje terug heb ik een horloge overgenomen van @gekkehuus op marktplaats (ik kwam er na de aankoop achter dat het Gekkehuus zijn marktplaats account was :sweat_smile:). Er bleek een probleem te zijn met de dag aanduiding die scheef staat dat niet vermeld was. Na een paar dagen toen het bleek dat het een terugkerend probleem was dat de datum scheef begon te lopen hem een berichtje gestuurd en uitglegd wat er met het horloge was. Hij vond het raar dat ik hem na een paar dagen pas een berichtje stuurde en er was geen oplossing mogelijk. Nu wil ik niet zeggen dat er opzet in het spel was maar toch tenminste nalatigheid dat het horloge niet goed gecheckt was of alles goed werkte wat voor mij vervelend is omdat ik nu zit met een hoop gedoe en extra kosten om het horloge weer te laten fixen. Al met al dus een mindere ervaring helaas. Omdat kritische reacties ook nuttig zijn toch besloten deze ervaring te delen.

3 likes

Beste Koekoek,

Jij koopt een horloge op marktplaats. Ik verstuur het direct op en het komt volledig functionerend aan, Vervolgens kom jij 10 dagen later aan met een claim dat de datum niet meer volledig verspringt.
Het horloge was toevallig voor de verkoop door een medelid van HF nagekeken en schoongemaakt. Daarna kom jij aan met claim van verborgen gebreken dus toen heb ik de communicatie afgekapt. Ik ben best bereid om kopers tegemoet te komen maar je kan toch geen garantie eisen dagen na ontvangst van een item.

Buiten dat heb je daarna nooit kenbaar gemaakt wie je was. Ik vind dat kritische reacties ook nuttig zijn dus daarom mijn repliek op jou relaas. Geen prettige en realistische koper naar mijn mening.

1 like

Ik wist niet toen ik het horloge kocht dat jij de verkoper was. Zoals ik uitlegde staat de dag na een paar dagen pas scheef, maar het is wel een probleem dat na een paar dagen steevast terug keert. Na instellen van de dag staat hij recht maar na een paar dagen gaat het mis. Vandaar dat ik je ook pas na een paar dagen een berichtje stuurde toen het 100% een terug kerend probleem bleek te zijn in plaats van meteen al moord en brand schreeuwen. Dat heb ik je ook uitgelegd maar jij bleef volhouden dat er niks mis was. Ik denk dat ik me als koper juist heel redelijk opgesteld heb dus.

Ik heb zelf ook helemaal geen trek in gezeur en verwacht geen garantie. Maar ik verwacht wel een horloge dat is zoals beschreven en dat gebreken vermeld zijn. Het is erg toevallig dat het horloge net kapot gegaan is op de dag dat ik hem kreeg. Nu heb je volgens mij wel een boel horloges en kan het je over het hoofd gezien hebben. Maar ik vind het jammer dat je je als verkoper niet wat wel willender opstelt als er iets mis blijkt te zijn met een horloge.

Ik heb afgelopen weken een aantal vintage klokjes (pronto, verdal, delbana) bij Jaap op MP gekocht. Zonder het te weten van elkaar vandaag ontdekt dat we beiden forumist zijn …enfin…
Goede ervaring met @gekkehuus.
Eerlijk met de prijs. Prima verpakt en verstuurd.

2 likes

Ook ik heb een leuke deal gemaakt met @gekkehuus. Ik ben nog heel onbekend met vintage horloges dus de enige plek waar het vertrouwd voelde om te kopen was HF. Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan en uitgebreid geinformeerd. De horloges zijn netjes getest dus ik ben tevreden. Fijn dat het zo ook kan ipv dat rare gedoe op andere platformen.

Roy

1 like