[gekocht]Hamilton Jazzmaster viewmatic auto

Gekocht bij Siebel juweliers in een aanbieding voor 405 (was 540). Ik zit er alleen over te denken of ik niet liever een stalen band voor dit horloge wil hebben… Dan ziet hij er zo uit: http://shop.hamiltonwatch.com/american-classic-jazzmaster-viewmatic-auto-h32515155.html


Wat vinden jullie?






1 like

ik zou me meer zorgen maken over de krassen op de kast…

Nee hoor, ik zou gewoon genieten van je aankoop!

Schitterend horloge! Ik ben altijd fan van stalen banden, maar persoonlijk vind ik dit horloge beter tot zijn recht komen op een leren band. Ik zou zeggen, lekker zo laten en genieten!

Pobeer anders eens een vintage look leren Natoband
dan ben je ook van de openingen tussen de band en kast af.

enne veel draagplezier :~

Gerard.

NickW Schreef:

Schitterend horloge! Ik ben altijd fan van stalen
banden, maar persoonlijk vind ik dit horloge beter
tot zijn recht komen op een leren band. Ik zou
zeggen, lekker zo laten en genieten!

+1

Zoals ik al in een andere post zei, vind ik de bijbehorende metalen band an sich leuk door de H vorm, maar de schakels wat grof voor dit horloge.

Maar als je het zelf mooier vind, dan is een losse metalen band vaak duurder dan later een losse leren band. Check anders voor de zekerheid even het verschil tussen horloge met stalen band en losse leder bandje; tegenover horloge met leder bandje en losse stalen band.

P.S. Gaaf de lume op die dauphine indexen!! :~

Top klok. Ik zou als je er toch staal om wil hebben kijken voor de andere Hamilton band.

Houd wel rekening met een flink prijskaartje. Stalen merk banden zijn vaak duur.

nee joh, deze stijl klokjes hoort wat mij betreft op leer :slight_smile:

Nice!

En op leer veel mooier (tu)

Mooi horloge!

Heb zelf de 44mm versie gehad op staal. Vrij snel weer verkocht vanwege de maat, maar ook van de band was ik geen fan. Erg mooi, maar een crime om op maat te maken. De stalen band die Dreski adviseert is wat rustiger, zou ook mijn voorkeur hebben voor dit horloge. En dan een mooie leren band erbij kopen voor de afwisseling :slight_smile:

Horloge staat prima op leer!

En de band die dreski voorstelt vind ik ook een mooier alternatief. Kan me voorstellen dat een hamilton band niet de hoofdprijs kost dus gewoon erbij kopen :slight_smile:

Ik vind persoonlijk deze Hamilton mooier uitkomen op leer.

Ik vind dit horloge mooier op een (bruine) lederen band dan op staal!
Veel plezier er mee, mooi horloge!

Ik zou het zo houden.
Misschien een keer een mooi band met rond uiteinde zodat deze mooi aansluit op de kast.

Bedankt! Ik had helaas al gekeken of ik deze ergens kon kopen voor een leuk bedrag, maar dat is echt onmogelijk. Gelukkig heeft ebay ze wel voor 20 dollar. :slight_smile:

dat is een ETA 2824-2 motortje!?
prachtig klokje!
op leer!

Explore mokermike5

Dat is inderdaad een 2824-2 :smiley: Leuk dingetje hoor!

Mooie klok.

dreski Schreef:

Top klok. Ik zou als je er toch staal om wil
hebben kijken voor de andere Hamilton band.
http://www.chisholmhunter.co.uk/components/com_vir
tuemart/shop_image/product/e19b58f0e4428f5a2472f22
322ace0cb.jpg
Houd wel rekening met een flink prijskaartje.
Stalen merk banden zijn vaak duur.

Ik vind deze al iets beter combineren, maar leer blijft t best imho.

Helaas (voor de anderen die hem wilden kopen) is de prijs momenteel weer 100% (dus 540 euro).

Nog steeds zit ik te twijfelen.
Zal zoiets voldoen: http://www.ebay.com/itm/Stainless-Steel-Watch-Band-Bracelet-Curved-End-Solid-Links-18-20-22-24-mm-b204-/321052358866?pt=US_Watch_Bands&var=&hash=item4ac03638d2 ?

(tu)

Altijd op staal bestellen.
Een banden wissel kan dan altijd nog.

Het is ook gunstiger voor een evt. latere verkoop.

Grt.