Gekste of meest aparte horloge uit je collectie

Meest fout:

Meest apart:

18 likes

Deze gehad en tijdje geleden in kliko gedaan waar hij hoort
Alles voor de sier en deed geen zier weg ermee…

3 likes

Apart is deze toch zeker. Een Russisch horloge gemaakt als bedankje aan Amerikaanse militairen.

12 likes

Die oris heeft wel echt heel wat meegemaakt lijkt wel

Wat ik zo zie vind eigelijk best wel bijzonder…lekker out of the box… en erg inspirerend dank zover

Oef, wat is er met jouw Oris gebeurd? :dizzy_face: Had ooit deze met de mintgroene plaat op de wishlist staan. Maar die van jou ziet eruit alsof ie een paar jaartjes op de zeebodem heeft gelegen… :ocean::thinking: :face_with_hand_over_mouth:

Dat is de mooie eigenschap van brons en de hele reden dat ik hem heb gekocht :wink:.

Ik heb hem inmiddels een jaartje en hij heeft al in de zilte wateren van Florida, Albanië, Cote D’Azur en Mexico gelegen. Zout water gaat ie erg goed op. Na iedere strandweg is de patina weer anders.

5 likes

Seiko SLQ019

16 likes

M’n Tesla watch

23 likes

Ik heb niet zo veel aparte horloges volgens mij, maar als ik er een zou moeten kiezen is het deze kirovskie crab, een door mij geliefd horloge!

22 likes

Nog niet echt één maar zit te denken aan een witte Gshock

Mooie krab! :ok_hand:

1 like

Dank! Heb er een paar, het is het horloge waardoor destijds mijn interesse voor horloges is ontvlamd!

1 like

Deze G-shock best apart en nog in bezit…

11 likes

6 likes

Oh wow, ik vind dit eigenlijk wel heel mooi zo! :star_struck:

1 like

Deze vintage ZentRa van 1e helft jaren 70 is wel de meest aparte hier in de verzameling.

14 likes

Beetje apart toch wel, deze Le Dome:

De Five Windows mag er ook wezen:

En de P01 uiteraard:

15 likes

Oh wauw

Oh wat fraai :ok_hand:

1 like