Gekste of meest aparte horloge uit je collectie

Deze gekke gshock gisteren via mp aangekocht , gewoon voor weinig vandaar de keus , zo oerlelijk dat ik hem toch ga blijven houden, nu de vraag hebben jullie ook in jullie verzameling een vreemde eend die zo lelijk is dat je het niet kon laten liggen?

17 likes

Zeker weten is dit veruit het lelijkste horloge in mijn verzameling. Hij staat me voor geen ene meter omdat het maar een 42mm is. Die g shock zou mij juist weer perfect staan.

Waarom hou ik hem dan? Mijn vader heeft precies dezelfde in het blauw.

8 likes

Ik vindt het wel een leuk onderwerp. Iedereen kan zijn eigen horloges best wel op volgorde leggen van mooiste naar lelijkste.
En over smaak valt niet te twisten. Ik vindt die Seiko best mooi maar voel mij echt niet beledigd door hun uitleg :grin:

1 like

Maar het is toch gewoon een grappig topic ? Ik ben benieuwd wat andere als uitzonderingen hebben aangeschaft ? Er is niks beladen aan dit topic lijkt mij

1 like

Ik denk dat deze Tissot WoodWatch wel m’n lelijkste horloge is. Maar iedereen moet tenslotte een houten horloge in de collectie hebben :innocent: :upside_down_face:

16 likes

Nah, ik koop geen dingen die ik lelijk vind.

2 likes

Hij past wel heel goed bij je trui het bandje heeft bijna hetzelfde patroon , erg uitzonderlijk waardoor ik hem eigelijk wel erg mooi vind…dank voor je bijdrage

3 likes

Het is een lekker gek ding, voor als je een dagje even niet te serieus wilt doen :grin:
Ik heb trouwens ook de RockWatch, die vind ik net wat minder gek maar past ook wel een beetje in deze categorie:

15 likes

Wat hier nog aan ontbreekt is dat horloge van Moser gemaakt van kaas…

2 likes

Haha, die kende ik nog niet :laughing:
Vrees dat de prijs van dat stukje kaas wel een struikelblokje gaat worden :grimacing: :sweat_smile:

Kan aan mij liggen, maar ik vind ‘m eigenlijk wel gaaf!

1 mil maar, koopje :sweat_smile:

6 likes

Deze twee zijn zeker niet lelijk … integendeel maar wel mijn 2 ‘fun’ watches is de collectie.

De Pink Lemonade om lekker te flaneren op de boulevard en de Oris om te zwemmen en zandkastelen te bouwen met de kids :ok_hand:t2:.


32 likes

Je oris schimmelt

5 likes

Klopt, ik ben vergeten mijn watchbox in de koelkast te zetten :joy:

7 likes

Dit is m’n meest aparte horloge uit m’n collectie, maar ik heb er wel afgelopen zondag de 106e HF foto challenge mee gewonnen. Over een paar dagen organiseer ik de 107e HF foto challenge, gekke en aparte horloges zijn natuurlijk ook welkom👍🏻

24 likes

De drie meest aparte horloges uit mijn collectie zijn de Atowak Spaceship Azure Silver, Ciga Design Blue Planet en de Olto-8 Roto.



IMG_8693

31 likes

Mijn kersthorloge van Swatch met de Simpsond

18 likes

M’n AS:

15 likes

M’n nieuwe ErrediBi is in de maak, de monoblok kast is net geanodiseerd…

5 likes

Dit verfijnde quartz geval. Facet glaasje, nep diamanten en roze. Ultiem kitsch. Blijft zeker in een laatje liggen. :joy:

14 likes