Mooi systeem die warranty card van Breitling.
Er komen echter gele vlekken in waardoor het nummer bijna niet meer te lezen is.
Iemand een oplossing of eerder van gehoord?
Voorbeeldje van het internet, dus niet mijn horloge of nummer:
Ik heb er ook eentje die een vlek heeft, maar het is niet erger geworden. Bovendien kunnen ze die dingen gewoon electronisch uitlezen, dus wat er op het display staat is vooral voor jezelf.
Wanneer ze hem door de scanner halen verdwijnen alle vlekken. Had ik ook toen ik langs de ad ging met de digitale kaart in mijn kontzak… schrok me wezenloos…
Heb ik ook, maar geen probleem. Ze kunnen bij Breitling de kaart gewoon (uit) lezen; ook als deze compleet geel is of geheel zwart.
Mogelijk is er wat druk gekomen op deze plekken, is een zwak punt van deze digitale garantiekaart, bekend probleem.
Helaas zijn de vlekken in mijn kaart niet verdwenen na een servicebeurt bij het BSC.
Ondingen zijn het. Heb ze vaker met vlekken dan zonder gezien. De nieuwe pasjes van Breitling met QR-code zijn een betere oplossing en voelen kwalitatief aan. Dikker en steviger dan bijv Rolex of Omega-pasjes (voor wat het waard is, want mij boeit het niet)
Bummer. Ben net even bij de lokale AD geweest en die beaamde het reset verhaal, echter hadden ze het apparaat niet meer.
Een paar jaar geleden is Breitling ermee gestopt en zijn alle nog niet uitgegeven kaarten vervangen door papieren.
De importeur heeft het apparaat ook niet meer.
Jammer voor mij als freak die alles graag origineel, compleet en werkend heeft, maar het is niet anders.
Die van m’n Aerospace is nog puntgaaf! En zit ook in een bubbelplastic envelopje, dat precies op maat is en ook zo werd geleverd door Breitling. Ze wisten dus al dat ze kwetsbaar waren….