Gelekt: Nieuwe Tudor Black Bay Harrods 175th Anniversary

Tudor schijnt een nieuwe gelimiteerde Black Bay Harrods (175 stuks) te gaan uitbrengen ter ere van het 175 jarig bestaan van Harrods. Kwam deze beelden tegen op het internet. Zie er alleen nog niks officieels van op de Tudor website.

Persoonlijk vind ik de vorige Harrods, die nu waarschijnlijk discontinued zal worden mooier dan deze nieuwe versie. Vind het geheel qua kleuren een beetje vloeken. Staal, two tone, groen beetje te druk en te veel van het goede. Misschien dat het in het echt mooier tot z’n recht komt. Van de vorige Harrods editie zijn er sowieso meer dan 10.000 verkocht. Deze Harrods 175th Anniversary editie zal met zijn 175 stuks wel een behoorlijke zeldzaamheid worden en blijven…

48 likes

Ze hebben hard hun best gedaan om er een originele special van te maken.

1 like

Alleen weer bij Harrods te koop zeker…

Mooi voorbeeld van meer is niet altijd beter.

2 likes

Vind hem best mooi, zal wrs in het echie beter uitkomen, die plaat

Vind het groen wel gaaf, ook icm met die nato.

Nieuwe stijl nato ziet er wel mooi uit. Nog niet eerder in de huidige Tudor collectie gezien.

2 likes

Grappig detail op de secondenwijzer

27 likes

Ik moet even wennen aan de kleurstelling, maar ik kan zeker niet meteen zeggen dat ik hem lelijk vind.
Ik stel mijn oordeel nog even uit tot de echte foto’s.

Ik vind hem wel vet hoor. Ik snap de kleurstelling wel. Qua kleurstelling een beetje hetzelfde als de SPB155J1 en ook die kan ik wel waarderen. Maar goed, 175 exemplaren, de kans dat ik die ooit met mijn eigen ogen te zien krijg is natuurlijk nihil

3 likes

Leuk gevonden! Mooi topic

Ik niet, groen en goud gaan wat mij betreft prima samen.
Alleen die bezel in weer een andere kleur maakt het voor mij wel een beetje

Ik vind hem wel gewaagd en daar kan ik alleen maar respect voor hebben :grin:

Born to dare :shield:

3 likes

Maak daar maar alleen voor Harrods ‘high rollers’ te koop van

Ik vind hem trouwens niet slecht. De oude inderdaad mooier, maar best te pruimen dit. En die secondewijzer is wel leuk inderdaad. Weer eens wat origineler dan getekend op de plaat of de deksel.

Metas en de nieuwe bb41 case aka veel dunner dan de originele … hier gaan mensen helemaal wild van worden denk ik.

H van Holiday Inn

1 like

Ik vind hem wel geslaagd eigenlijk :ok_hand:t2:

Dat is vaak het geval met leaks he :wink:

1 like

Ik vind t een beetje veel alpinist met dat groen goud maar niet lelijk.

+1 van mij.

2 likes

Maar maar 175 gaan hem daadwerkelijk mogen kopen :face_holding_back_tears:

Op 5 stuks na bijna net zo limited als deze Patek Philippe Nautilus Tiffany (170 stuks) met een markt waarde van 1 miljoen plus.

3 likes

Mocht dit hem zijn, moet je wel een two tone jubilee bracelet doen.
Met een stalen bracelet op een two tone horloge slaat nergens op natuurlijk

1 like

Had de bracelet dan alleen ook goud-staal gezien… lijkt nu een later gescoorde bracelet die er niet op hoort zoals je regelmatig ook bij DJ’s tegen komt.

1 like