Gelekt & officieel uitgebracht: nieuw Patek Philippe sportmodel de Cubitus

Het is niet heel ingewikkeld om de render te printen en tussen een tijdschrift te stoppen :wink:

Ik vind de acht in het in het datum venster nog altijd dubieus.

2 likes

Het lijkt erop dat er 4 designers tot 1 compromis moesten komen in dit horloge. :face_with_peeking_eye:

Ik ben wel benieuwd naar het “oor” links, dat steekt zo uit dat het lijkt of het doorloopt in een / zoals bij een stalen band. Is er iets te scharnieren of te draaien aan de kast ?

1 like

Viel me ook op. Lijkt alsof er daar een scharnier zit en het een front loader is… We will see

Ben wel benieuwd wanneer die officieel bekend gemaakt wordt. Vind de manier hoe het gelekt is nog wel dubieus. Net alsof Patek Philippe zo’n grote release al toevertrouwd aan een vrouwen tijdschrift…

2 likes

Dit kwam op insta voorbij;

7 likes

Over 24 min. weten we het!

1 like

Ik zit al 4 dagen op het puntje van m’n stoel!

2 likes

Dit zijn prachthorloges! :100:

van het net ;
Three Cubitus models as of now:

1. 5821/1AR: A blue dial with two-tone rose gold and stainless steel, on a bracelet
  2. 5821/1A-001, stainless steel with the same shade of green Dial seen on the 5711, on a bracelet.
  3. 5822P: In platinum, also blue dial, with big date, day and moon phase on a leather strap.”

2 likes

3 likes

Die 5821 met groene plaat is best ok… denk ik :thinking:

2 likes

Een nieuw succes!
En wij waren erbij. :facepunch:t2:

2 likes

Je trekt deze door image search en je krijgt Nautilus. Ik ben fan van vierkante kasten, maar dit is wel erg design lui, dat zou niet moeten:

en dit

1 like
1 like

De groene is inderdaad best ‘oké’, maar ik geloof niet dat ik dat voldoende vind om er zo’n bedrag op stuk te slaan. Dan zou ik wat anders halen.

1 like

Ik kan niet zeggen dat ik hem heel verkeerd vind maar damn het is wel echt een apparaat zeg…

3 likes

Dat is een forse jongen inderdaad zeg.

Ja als ze hem bij Kylie Minogue om de pols hangen wel ja.

Megavette release :clap:

2 likes