Gelekt & officieel uitgebracht: nieuw Patek Philippe sportmodel de Cubitus

Dit nieuwe aanstaande Patek Philippe sport model zou zijn gelekt door een tijdschrift. Wat vinden jullie van het ontwerp? Persoonlijk vind ik de Nautilus of Aquanaut vele malen mooier. Maar aangezien het een nieuw Patek Philippe sport model is zal deze wel weer niet aan te slepen zijn.

Ook nog andere model varianten in de pijplijn. Het iconische Nautilus groen…

15 likes

Voelt totaal niet als een horloge wat past in de collectie van PP. Voor mij is 'ie echt uit proportie, lijkt het bijna een beetje op een China-special als ik eerlijk ben. Niet mijn favoriet.

12 likes

Mag toch hopen dat dit een 1 april grap is. Niet bepaald mooi, zal ik maar zeggen

10 likes

Eindelijk een Patek die vermoedelijk wel snel te leveren zal zijn, als ik dit zo bekijk.

16 likes

ook ik ben anders gewend van dit merk :face_exhaling:

Laten we het zo zeggen, ze hebben mooiere in de collectie.

Een gedrocht.

1 like

Iemand heeft goed gekeken naar een Casio Oceanus OCW T5000.

2 likes

Volgens mij heeft er gewoon iemand advertentieruimte in een of ander knullig tijdschrift gekocht en een geintje met ons uitgehaald.

4 likes
2 likes

Decubitus??

9 likes

IMG_5662

8 likes

Nee, dit zal toch niet waar zijn! Denk dat het fake news is. :face_with_peeking_eye:

1 like

You never actually own a Patek Phillipe.
You merely take care of it for the next generation.

Gelukkig maar :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Te lelijk voor woorden LOL. :zipper_mouth_face:

1 like

Ik heb doorligplekken gezien die er beter uit zien dan dit horloge :slight_smile:

14 likes

Het lijkt echt te zijn…

Ik vind het echt een vreselijk lelijk horloge en snap oprecht niet dat ze op dit design uitgekomen zijn

Ze lijken mij te mikken op een doelgroep die visueel beperkt is. Nee, ben mooier gewend

3 likes

Pateks worden gemaakt voor de generaties na ons…het kan dus zo maar zijn dat ze inschatten dat onze nakomelingen dit een geweldig uurwerk vinden

3 likes

Het is ook nooit goed hè?! :joy: laatst naaiden ze een spijkerbroek aan een Nautilus was de wereld ook al te klein. Lastig te pleasen die horlogegekkies.

8 likes