Ik heb 'm, gezien de belangstelling, gelijk besteld.
Wordt 'n unicorn.
Ik heb 'm, gezien de belangstelling, gelijk besteld.
Wordt 'n unicorn.
BR 05 chrono blue steel? Maar dan anders
Ah zojuist gehoord op Insta, en HF had al topic gemaakt, top!
Best groot nieuws aangezien het zolang terug is dat Patek met een nieuw model kwam. Over het design valt te twisten, maar vind het wel mooi dat ze de Nautilus proberen te evolueren ivm de hype.
In vergelijking met AP, die met hun Royal Oak een soort Moonswatch effect creëren door het helemaal uitmelken, vind ik dit van Patek wel een sterke move.
Wel een erg lelijke advertentie voor Patek. Dit lijkt mee op een CKV project dan een serieuze advertentie in een weekblad.
Helemaal mee eens.
Tsja, wat zal ik er van zeggen.
Er zal best wel iemand zijn die dit mooi vindt. (Stevie Wonder)
Wijzerplaat is een ratjetoe.
En die kast is euh, erg apart…
De cubitus non est disputandum
Pareltje hoor.
Wat is iedereen verbaasd?!
Misschien maak ik er geen vrienden mee maar hun meest gewilde en geliefde model, de Nautilus, is ook bepaald niet moeder’s mooiste. En dat is nog een zeer mild eufemisme.
In directere taal: Foeilelijk.
Dat gezegd hebbende, grap of echt, irrelevant. Indien de reclame echt is zullen weinig hem überhaupt kunnen betalen, dus men hoeft zich nergens druk om te maken.
Zo is het maar net.
Smaak blijft iets persoonlijks. Ik zou hem niet dragen.
Kom maar door hoor.
Vooral met de cleane groene plaat.
Hmmm een vierkante nautilus. Zal wel een mooi horloge zijn, maar valt denk ik verkeerd met deze onscherpe foto.
Update dit is hem in HD.
Patek heeft voor mij de eigenschap die je wel vaker ziet bij een specifieke exclusievere doelgroep gerichte top-end luxe. Onbereikbaar en gelijkertijd te lelijk voor de massa. De meeste Bentley’s zien er ook niet uit. Ook de Bugatti Veyron is ook geen bijzonder mooie auto. Slechts mijn mening natuurlijk.
Klasbak hoor.
Patek is zeker niet te min voor het grote publiek. Elk merk maakt wel eens een ontwerp dat specifiek gericht is op de Chinese markt, zoals een gouden draak op de wijzerplaat. Maar Patek Philippe onderscheidt zich door zijn uitzonderlijke schoonheid.
Bijzonder.
Da’s het enige dat telt…En het moet duur zijn. En vooral niet te koop.
Effe wennen, maar ik vind het wel een gaaf ding.