Vind de meeste Pateks matig tot zeer lelijk (komt wel goed uit gezien mijn economische positie m.b.t. eventuele aankoopneigingen ) en deze past wat mij betreft binnen het normale plaatje. Zal ongetwijfeld weer super verkopen. Er staat immers die zo gewilde merknaam op. Meer heeft dit merk niet nodig om te scoren. Is verder geheel persoonlijke mening - ben in 2007 uitvoerig te gast geweest in Plan-les-Ouates en de sfeer was daar binnen top. Opmerkelijk informeel ook. Gun ze alle succes.
Dat is toch dat merk met de R?
Ze durven een keer wat anders.
Voor mij is Patek de Calatrava. Dit kan me helemaal niet bekoren.
Ik vind dat er nog wel grappig uitzien. Beetje te hoge kast/wijzerplaat ratio, maar goed, dat is nu eenmaal zo met dat ding. Het bandje geeft mij alvast geen aanstoot. Misschien een iets tĆ© hoog āzie mij hier rondlopen met een zescijferhorloge op een jeans en sneakersā matuvu-gehalte als er iets moet op aan te merken zijn.
En dat horloge waarmee het topic begon - nja. Misschien dat die er in onvermijdelijke andere uitvoeringen, zonder die willekeurig op de wijzerplaat gepleurde subdials en dat te opvallende datumvenster, minder euh, kleuterachtig uit ziet.
Vind deze goed te pruimen itt die cubitron schuurpapier
Verschrikkelijk!
Deze vind ik nog wel fraai en stijlvol.
Prachtig
Schitterend! Ik wil m!
En toch zal het uiteindelijk best een succesvol en gewild model zijn. De Code 11.59 van AP kreeg ook ontzettend veel kritiek bij zān release en wordt nu door menig horloge liefhebber en serieuze verzamelaars als een mooi horloge gezien.
Echter was de Code 11.59 van AP wel uniek in zijn stijl en dail. Dit lijkt gewoon een copy van een Nautulis die wat klappen heeft gehad. Daarnaast kan je zeggen wat je wil maar als je een beetje kennis hebt van esthetiek/design dan kan je niet anders concluderen dat Het PP logo de moonphase en de seconden wijzer chaotische ogen.
Ik denk mag hopen dat iemand gewoon lekker aan het trollen is en iedereen trapt er in.
Of een nieuwe marketingstrategie van PP om onder de aandacht te komen met iets wat nooit uit gaat komen. Maar wel buzz creert.
Soort ā80s revivalā¦zal wel weer in zijnā¦
Nou, op zich wel ok maar oogt iets onrustig. Gelukkig zal ik deze nooit overwegen ivm budgettaire onhaalbaarheid.
Nu ik er nog is naar kijk ik krijg beetje Glashütte Original vibe erbij.
Iemand al gevallen over de rare datum cijfers ?
De 1 en de 8 zijn verschillend van elkaar in dikte. Ook lijkt het zo dat de 8 verkeerd is uitgelijnd in het datumvenster
Daar heb je zeker een goed punt.
Ja zag het. Even de eventuele release afwachtenā¦
Gelijk kopen en wegleggen in de verpakking!