De Nautilus is een schoonheid vergeleken met dit model!!
Ze is niet het mooiste horloge, maar nog steeds een heel stuk mooier als dit
De Nautilus is een schoonheid vergeleken met dit model!!
Ze is niet het mooiste horloge, maar nog steeds een heel stuk mooier als dit
Ik heb het niet over de plaat, maar over die afzichtelijke kast. Man, man, man….
Even wachten op de release…
Misschien wel, maar ik doel meer op de vorm van de kast. Die vind ik totaal niet mooi.
Hoe ontstaat decubitus?
Door zitten, liggen of onderuitzakken worden op bepaalde plekken in de huid kleine bloedvaten en het daaronder gelegen weefsel samengedrukt. Deze bloedvaten voorzien de huid en het weefsel van voedingsstoffen en zuurstof. Wanneer de huid en het weefsel te lang geen voedingsstoffen en zuurstof krijgen, sterven cellen af en ontstaat decubitus.
Het is duidelijk dat de naam niet bedacht is door een Nederlander. Het ontwerp vind ik ook niet des Pateks, kast is niet mijn smaak. Daarnaast denk ik dat een klassiek merk fijn klassiek moet blijven.
Kunnen we m ongeopend doorschuiven?. Daar hebben ze dus de benificiaire aanvaarding van een erfenis voor uitgevonden.
Straks staat heel de wereld weer in de rij voor zon ding. Net als voor die BMW met konijnentanden front.
In HD wordt hij niet mooier. Ik sluit me graag aan bij de woorden van @LuckyStrike: de Nautilus zelf is ook heel, heel erg lelijk, dus dit past mooi in die familie van horloges.
Geef mij maar een Aquanaut of Calatrava.
Ook Maen heeft de vagelijk vierkante kast niet uitgevonden, he? In de jaren tachtig werd je doodgegooid met vierkante quartz shitters.
of een kale travo?
Wat dachten ze ook… O wacht er moet nog een een maanfase en een dag aanduiding bij. Nah die doen we wel hier. O shit, kleine seconden vergeten… Hatseee die doen we wel hier!
Zo te zien ben ik de enige maar ik vind het wel wat. Doe mij maar een groene.
Het was ook een grapje
Nooit geweten dat vele de horloges van PP afgrijselijk vinden. Interessant.
Dit is waar ik eigenlijk voor ging maar ik durf de grens (nog) niet echt op te zoeken hier
Ja, maar je zit dicht genoeg op de waarheid om 'm nog even aan te stippen.
Voila. Met de caveat dat ook VC die vorm niet uit heeft gevonden, al hebben ze er met flaporen en een geïntegreerde band wel één van de lelijkste iteraties ooit van gemaakt.
Verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk.
Je spelt bever verkeerd.
Dan is die Casio ineens functioneel mooi.