Gelezen: 1e NK HORLOGEGOOIEN in Zenderen!

In het nieuws op RTV Oost: afgelopen zaterdag 14 juli is er op het kunstgrasveld van
sv. Zenderen het eerste NK Horlogegooien gehouden. Twee disciplines : afstandsgooien en precisiegooien.
:rofl:
O.a. als voorwaarde: moest werkend horloge zijn.
Voor het precisiegooien had ik zelf als merk de Precista het meest geschikt geacht en voor het afstandsgooien de G-Shock. Andere ideeƫn of suggesties graag plaatsen.
Wellicht leuk om het Horlogeforum ā€œhorlogesmijtenā€ te organiseren?:laughing:
Artikel staat op RTV Oost.

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/nederlands-kampioenschap-horlogegooien-14-07-18/160498

Ik wist ervan, woon in de buurt, maar heb zelden zoiets onzinnigs gelezen.

5 likes

Kunnen we mooi combineren met de uitreiking van de SubDelta HF Limited 2018. Even kijken hoe stevig dat horloge is. :wink:

5 likes

Artikel dus al geplaatst ? Heb geen toegangā€¦

1 like

Off Topic is alleen voor elite leden, sorry.

5 likes

Verschil moet er zijnā€¦:disappointed_relieved:

2 likes

:joy:

Ach, als je actief meedoet heb je zo toegang. Maar geen haast, je hebt er @Alletijd voor.

11 likes

Dat is waar, de lounge daarentegen, dat duurt wat langer.

5 likes

Precies. Toegang krijgen tot het off-topic gedeelte is een kolfje naar zijn @handavinci. Kaas @SwedishChef.

4 likes

Hey even rustig.

Ik word @bloedlink, @Mafkees

5 likes

Maak je niet te @Dikkie, straks krijg je het nog @Warmweerislekker, ouwe @Rotterdammert.

6 likes

Agressie kwijtraken doet met horlogegooien in de achtertuinā€¦

1 like

Haha ja letā€™s not.

  1. Ik draag geen klompen, dus ik heb niks in Zenderen te zoeken.
  2. Ik wil het liefst niet in Zenderen komen.
  3. Zoiets is leuk voor kinderen en die heb ik niet in Europaā€¦daarbuiten durf ik geen uitspraken te doen.
  4. Ik ga niet met horloges gooien als spelletje.

:joy:

Dat kan beterrrrrr Ide.

Als je niet oppast schakel ik @Jaroen de @Aerschtuner in die jou een paar klappen geeft met zijn @staf.

7 likes

Als het met Seikoā€™s gebeurd ben ik fan! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Jongens help, lounge-kortingcode voor Rolex sportmodellen werkt niet meer.

Vorige week nog gebruik van gemaakt en nu dit. Was het een eenmalige actie?
Code is nog zichtbaar trouwens: https://www.horlogeforum.nl/t/lounge/code20%rolexofficial

Sorry voor vingerafdrukken.

5 likes

Ging om een limited edition, maar volgens mij zijn ze al uitverkocht.

1 like

Er staan nog wel 2 Speedy Tuesday Ultraman modellen te koop in de lounge voor ā‚¬5750

3 likes

Als die net zo stevig is als de prijs dan zit het wel goed :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Lounge? Hoor ik nu voor het eerst en heb ik dan toegang? Kan mijn trustlevel niet vinden.

2 likes