Gelezen: 1e NK HORLOGEGOOIEN in Zenderen!

Gelukkig. Ik ken net alle namen van de kinderen en huisdieren van iedereen. Toegegeven, die van @anon50762135EV en @HanDavinci waren niet echt een uitdaging.

Terecht dat je die samenvoegt. Allebei souperen je vrije tijd op, maken een berg herrie en zooi en kosten klauwen met geld.

2 likes

En ook gewoon klikken… :disappointed:

1 like

Even je PC checken op een Trojan Horse.

De groetjes van Ovide en SnipSnip McSmikkel. Jullie mogen die kotertjes houden, trekken je de hele knip leeg.

Wat een ellende ook, zie je mij al iemand opvoeden? Van de wal de sloot in :smile:

4 likes

Eén versie van mij, lijkt mij meer dan voldoende toch? Al is het natuurlijk niet uit te sluiten dat er een keer een Zastava voor komt rijden waar niet alleen een bloedmooie vrouw uit komt stappen, maar waar vanaf de achterbank ook nog een vrolijk mannetje van 4 zit te zwaaien in een kasjmier truitje en op suede gespschoentjes.

Of ik even de Mastercard wil pakken. Tuulk. Moment.

6 likes

Ik ga volgend jaar weer - wat hadden we een schik bij de trainingsweken van de KNBVHGVH
(Koninklijke Nederlands Bond Voor Het Gooien Van Horloges)

2 likes

Zijn er hier op HF geen kampioenen die feestelijk ingehaald moeten worden?
Behalve dat iemand @Alletijd er over gelezen heeft -maar die heeft dan ook alle tijd- is het wel erg stil rondom dit evenement.

1 like

Wat is dat toch voor anale obessie onder heterofielen? :joy:

1 like

Hey ho ho.

  1. Wie zegt dat ik heterofiel ben?
    En
  2. Ik heb je alleen @Aerschtuner genoemd. Meneer @Aerschtuner is eigenaar van een zonnestudio en draagt een Datejust. Mede dankzij deze eigenschappen en zijn ontzettend coole nickname wil ik hem zijn.
1 like

LOL hij bestaat ook nog eens echt!!! :joy:

Gezien de hoeveelheid ronde bipsen die je post twijfel ik niet aan mijn stelling… :sunglasses:

1 like

:joy: Briljant hè? Ik baal als een stekker dat ik die nickname niet heb gekozen.

Onsmakelijk horlogeloze shit dit

Zal ik als geruststelling een ronde bips posten? :wink:

1 like

Nou nee, als je dat nou lekker niet doet.

Een Seamaster dan maar om bij te komen van alle viezigheid ok? :kissing_smiling_eyes:

1 like

[quote=“Jaroen, post:56, topic:162921, full:true”]
Een Seamaster dan maar om bij te komen van alle viezigheid ok? :kissing_smiling_eyes:

Wat was je beste afstand met deze, Jaroen?

2 likes

Ach, als je twee van die parkieten onder de duim kunt houden dan moet één zo’n koter toch ook lukken?

1 like

18 meter!
Record is met mijn Speedmaster met stalen band; 30 meter! :sunglasses: :shushing_face:

Haha, prachtig! :smile:

Zonnestudio’s heb ik niet meer (hoera!), net als de Datejust (spijt!). Ben tegenwoordig fulltime kantoortijger met een ingetogen instapper om de pols.

1 like