Gelijk maar voorstellen

Goedenavond alle,
Net aangemeld dus gelijk maar voorstellen, ben een liefhebber van mechanische horloges met toch wel een voorkeur voor vierkante en rechthoekige modellen.
Niet eenkennig in mijn voorkeur in het bezit van ook wat horloges met ronde kasten .
Belangstelling werd weer opgewekt na bezoek van opening Clockwise enige jaren geleden.
Bij Ruud eenzelfde horloge gekocht wat ik de jaren 70 ooit nieuw gekocht had,nl een Seiko Bullhead.
met vriendelijke groet Aad,

Welkom, als je foto’s kunt laten zien op dit forum dan is dat erg gewenst…

Welkom Aad!

Welkom Aad. Veel plezier hier op het forum. Zelf vind ik Bullhead horloges echt heel mooi. De automatische horloges uit de jaren 70 vind ik vaak mooi. Bijvoorbeeld de Bullhead’s van Citizen, Seiko en Breitling. Ook de flightmaster van Omega en de Seiko Speedmasters zijn geweldig.

Aad, Van Harte Welkom op dit fantastische forum, ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven.

Orologio Signaturis Temporis

Welkom en veel plezier op het forum. Ruud van Clockwise is een goede en vriendelijke heer (voor zover ik kontakt met hem heb gehad), leuk dat je hierdoor ook besmet bent geraakt met het horlogevirus. :smiley: