Geluk bij een ongeluk

Goedemiddag horlogisten,

Ik was aan het genieten van mijn nieuwe aanwinst een seiko orange monster via een forumlid. Er zaten extra schakel bij dus eentje erbij gedaan met een hoop gepiel. Dit omdat er buiten het pinnetje ook nog een soort mini busje uit kwam. Hoe moeilijk kan het zijn dacht ik hoewel het pinnetje wel heel makkelijk erin ging. Aangekomen in de stad wilde ik te tijd weten dus haalde mijn pols tevoorschijn en wat denk je…geen horloge. Het begon ook nog eens te plensen. Hele stuk terug gelopen en het wonder geschiedde hij lag nog op straat. Vandaag naar een seiko winkel gegaan en daar de boel professioneel laten fixen. Eind goed al goed!

groet Karnik

42 likes

Gelukkig maar, mooie afloop

Ik ben fan van jouw baard.

3 likes

En wat vind je van mijn baard?

3 likes

Zo’n Seiko Monster weegt wel aardig wat dacht ik, dat die zo onopgemerkt eraf is gevallen :face_with_raised_eyebrow:

En uiteraard mooi dat die er nog lag.

Is inderdaad een gepriegel met die busjes, als je niet weet hoe het werkt dan krijg je deze toestanden. Gelukkig dat het goed af is gelopen.

1 like

Wat een mazzel dat je hem terug gevonden hebt! Als iemand hem had zien liggen hadden ze hem vast en zeker meegenomen. Veel plezier met je nu goed passende horloge :slightly_smiling_face:

Soms moet je wat mazzel hebben :+1:

Mazzelpikkie

soms heeft een mens geluk
maar met zo,n baard kan dat niet
anders😇

Oef! Nou de opmerkzaamheid heeft je gered, gelukkig!

Jaren geleden ben ik eens een dagje gaan housen in Amsterdam met om de pols een Borealis Seafarer 2, ook zo’n zware klomp. Na afloop kom ik moe maar voldaan aan bij mijn vriendin thuis, en wat denk je, binnen een half uur klettert de Borealis op het linoleum. Schroefje in de stalen band was (langzaam) losgeraakt… gelukkig gebeurde het toen pas!

Veel geluk gehad!

Dat is inderdaad geluk hebben

Mooi beeld voor een reclamespotje op tv. “Seiko is voor altijd jouw vriendje.”

1 like

De eerste regel voor elke monteur:

Onderdelen over? NIET GOED! :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

Blij dat het door je goed ging. Horloge ook niet beschadigd tijdens de val?

Mazzel.