Geluk bij een ongeluk

Ma een jaar draagplezier heeft mijn Tauchmeister het begeven. Binnen de garantietijd dus daar had ik iig nog recht op, gelukkig. Dus het horloge terug naar watchxl en aldaar kwam de conclusie (waar ik eigenlijk al rekening mee gehouden had): niet meer te repareren. Dit model was ook niet meer leverbaar en ik mocht voor de nieuwprijs van mijn Tauchie een andere uitzoeken. Mijn vertrouwen in Tauchmeister was inmiddels wat gezakt, dus maar eens ff wat verder rondgeneusd op de site. De keuze viel uiteindelijk op een Festina. Ik was wderom op zoek naar een fors horloge en dat is met 47mm wel gelukt dacht ik:D Ondanks de grootte draagt ie fijn, al duurde het wel even totdat ik de band op de juiste lengte had met de juiste verdeling tussen de schakels. Wat extra verstelmogelijkheden op de sluiting was geen overbodige luxe geweest. Deze klok is uiteraard voorzien van een Miyota quartz uurwerk, met chronograaf en gmt functie.
Ik snap dat deze klok niet iedereen hier zal aanspreken, maar ik ben weer zeer gelukkig met deze "nieuwe aanwinst"
En tevens mijn complimenten voor de nette oplossing van watchxl. En voor het meeverpakte leesvoer en snoepvoer;)

Hier nog een fotootje van mijn overleden Tauchmeister:

En hier een van z’n vervanger.

Gr Wouter

Ik vind hem knap. Denk dat Festina bekender is in België dan in NL, niet? Ik heb zelf een Festina chrono, niet kapot te krijgen.

Leuke Festina (volgens mij kun je met een festina om je pols extra hard fietsen, of werkte dat alleen bij Virenque zelf?).

Veel plezier er mee :slight_smile:

Groet Tecco

volgens mij toch wel een vooruitgang! Mooi.

En met die Festina om de pols, zal vooral het afdalen sneller gaan:D

Ik heb zelf deze:

Groet
Herman

TimeLapse Schreef:

Leuke Festina (volgens mij kun je met een festina
om je pols extra hard fietsen, of werkte dat
alleen bij Virenque zelf?).

Veel plezier er mee :slight_smile:

Groet Tecco

Extra hard fietsen? Mmmm… Dat zal helpen op die anderhalve kilometer naar de school van onze kinderen.:smiley:

netjes dat t zo is ogelost en veel plezier ervan!