Ik ben redelijk nieuw hier op dit forum.
Ik ben opzoek naar een nieuwe horloge (liefst een Seiko) en toen kwam ik op de site www.tijdshop.com terecht.
Nu zag ik echter dat hun een geluks parel inc ketting in een levende oester verkopen.
Opzich een leuk idee, maar is het niet illegaal om een levend dier te verkopen op het internet?
Verder iemand nog mooie mooie seiko’s in gedachte?
Een levend dier verkopen is niet verboden helaas, in sommige gevallen maakt het niet uit, zo is het vrij normaal om bijvoorbeeld garnalen te bestellen voor het aquarium of slakken oid, maar ook honden puppies van de broodfok worden aan huis geleverd helaas!
Ik raad je één van deze twee aan en dan met name de linker: SKA371P1. De linker is Kinetic en de rechter automatic. Kinetic is stukken beter dan de automaat, ik raad je dus de linker aan.
Ik raad je één van deze twee aan en dan met name
de linker: SKA371P1. De linker is Kinetic en de
rechter automatic. Kinetic is stukken beter dan de
automaat, ik raad je dus de linker aan.
… maar is ook een heel stuk lelijker (om ook maar eens een mening te ventileren!)
Ik houd van chromen randjes om de uuridenxen. Ze moeten opgelegd zijn op de wijzerplaat. Verder houd ik van relief op de wijzerplaat. En maximaal 42mm doorsnee.
-> Dat heeft de linker allemaal wel wat de rechter niet heeft, vandaar dat ik van de SKA371P1 houd. De SRP043K1 is te simpel. Alleen zwart en wit. Verder heeeeeeeeel veeeeeeeeeel streepjes, strepen en puntjes op het horloge. Tot slot 44mm.
Zo zie je maar weer, wat de een mooi vind is is voor een ander minder mooi.
Maar je koopt iets niet voor een ander , maar voor jezelf.
Vind de kinetic wel spannender.