Gelukt! Heuer Regatta binnen. Blij!

Prachtig, proficiat!

mvg

Heel mooi horloge, gefeliciteerd. (tu)

Wonend in een stad waar de vriendelijkhied niet voor het opscheppen ligt, ben ik eerlijk gezegd verbaasd over de vriendelijke reacties van de mensen hier.
Wat een mooi extra :}

Bert; ik ga geloof ik eerst eens proberen om een macro-lens aan te schaffen voor foto’s. Als ik zie wat andere mensen soms voor plaatjes schieten van horloges!

Melvin,
Nou weet ik dat ik bijna 51 ben, maar volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd van zo’n shanti-koor op 103.
Ik wacht nog even een jaar of 50 dus :wink:
Dreadnoughts; ik kan me voorstellen met een stevige borrel erbij dat ze best aan te horen zijn (maar ik zeker niet…)

Ja, macro is echt heel fijn. Ik loop hier tegen hetzelfde probleem aan. Ik maak nu foto’s van een iets grotere afstand op de hoogste resolutie, en maak dan in Photoshop een uitsnede. Dat werkt ook goed.

Mooi horloge, veel draagplezier!

Proficiat!

Ik krijg alleen een horloge scherp door met een telelens helemaal in te zoomen…
Niet echt ideaal.
Snap ook wel dat daarnaast een goede belichting spectaculaire effecten kan geven.
Kortom, nog zat te leren (net as over horloges trouwens :wink:

Prachtig horloge dit, gefeleciteerd!

Hey Eric,
Mooi stukje Heuer geschiedenis, het is je van harte gegund. Veel plezier ermee.
Als je ooit de tijd vindt, wil dan ook eens een foto van de volledige doos posten, want dit model ken ik niet.
Mvg,
Gianni

Hi Gianni,

Excuseer mijn naiviteit maar met ‘doos’ bedoel je het binnenwerk neem ik aan?
Ik durf hem niet zelf open te maken, maar ik moet morgen naar een Heuerdealer om de band wat in te korten en als hij opengaat, om te zie of de olie nog wel goed is, probeer ik even een plaatje te schieten.
In de tussentijd, zo even van het web: het lemania 1345 binnenwerk :slight_smile:

Vriendelijke groet,
Eric

Hey Eric,
Het binnenwerk ken ik wel, maar ik bedoel de box waarin het horloge zit en waarvan de binnenzijde op de foto staat.
Grts,
Gianni

Haha, ik zocht er duidelijk te veel achter.
De box zi je niet veel want er staat Tag Heuer op; ik denk dat de vorige eigenaar die box gebruikte als veilige verpakking.
Het foldertje wat er bij zit is nog wel origineel van de Heuer; Het is maar een klein leafletje dus niet heel spannend.
Maar kijk eens:
http://forums.watchuseek.com/f29/fs-heuer-regatta-pvd-like-new-867859.html

Leuk als ik die ook had :wink:
Vrgr.
Eric

ik weet wat het is er 1 te hebben,…idd niet ongeschonden maar wel voor een bloedprijsje. Die van jouw is een topper,…zo mooi kom je ze dus, als ze al aan worden geboden,…zelden tegen.
geweldig om te zien dat het wachten is beloond,…jammer dat mijn potentiele koper er niet meer is hahahaha. Das gekheid natuurlijk.

Ik zeg:kijk meer naar je horloge dan erop en soms moet je gaan voor de rode ballen,…

ik heb ook een andere band overwogen, echter de bandmaat icm de robuuste klok,…ik dacht:houwen zoow

Hi Jaap,
Ja, ik ken jouw geluk :-)))
Dank je voor je enthousiasme; ik ben er nog steeds blij mee en het horloge loopt ook mooi op tijd en met een aardige gangreserve. Het voelt ook enorm solide (maar ik was niet echt een goed zwaar horloge gewend…)
En inderdaad druk ik af en toe voor de lol even die ‘10 minuten ballen’ in.
Veel draagplezier en tot het volgende horloge :wink:
Eric

Van harte! Topklok!

Very nice!

Heb m nou een paar weken, maar ik g m toch maar wegdoen.

Not!
:wink:

mocht je hem weg doen,…verklaar ik je voor gek hahaha