Te koop: Klassieke dresswatch voor de liefhebber – Swiss Made Een stijlvolle vintage aanwinst voor iedere collectie.
Merk en model: Gema Swiss – Tank Style.
Diameter: ca. 23 mm breed (zonder kroon) x 38 mm lug-to-lug.
Leeftijd: Jaren ’40–’50 (schatting, ca. 70–80 jaar oud)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 11/2024 (aangeschaft op Rikketik-beurs)
Factuur en/of certificaat: Nee.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee – wel voorzien van een nieuwe lederen band (bruin, aftermarket).
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen mogelijk in overleg, verzenden kan (kosten koper, risico bij koper)
Conditie (krassen, werking etc): Horloge is in nette vintage staat met lichte gebruikssporen passend bij de leeftijd. De rechthoekige vergulde kast is schoon en netjes, de wijzerplaat is in goede staat met Arabische cijfers en originele opdruk “Gema – Swiss Made”. Het horloge is in 2024 door een Belgische handelaar nagekeken en schoongemaakt, loopt goed en houdt de tijd netjes bij. Band is nieuw en ongedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Swiss Made mechanisch handopwind, kleine seconde op 6 uur (kaliber onbekend).
Vraagprijs: €250
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.