Gemiste kans...

Afgelopen weekend was ik in Girona en net voor we zouden vertrekken kwam ik langs een rommelmarktje. Met de nadruk op rommel! Mijn oog viel op n grote bak met allerlei horloges van niveau aliexpresse maar dan van 15 a 25 jaar geleden. Er zaten dus alleen plastic quartz horloges in. Maar ook 1 digitale vintage Seiko. Zag er wel wat afgeragd uit en deed het niet meer. Nog maar even verder graaien.

Maar ik was moe, oververhit en dolgedraaid door mijn kinderen. De horloges, inclusief de Seiko gelaten voor wat het was, snel de auto ingekropen, airco op 10 en de stad uitgereden.

Maar de Seiko blijft sindsdien maar door mijn hoofd spoken. Het was eigenlijk toch wel n erg leuk vintage model en na vervangen van de batterij zou ie het vast wel weer hebben gedaan. Gemiste kans dus :persevere:

Dit is het exemplaar trouwens


Ik hoop nu zeker niet te vernemen dat het ook nog ontzettend waardevol horloge is…:blush:

Iemand anders wel eens een soortgelijk (of erger) gemiste kans gehad?

4 likes

Een beejte 50/50 met die oude LCD’s, ze doen het bij lange na niet allemaal meer helaas.

Dat valt inderdaad ook wel mee, dus de schade is te overzien. :relieved:

1 like

Dat maakt het leed stukken minder. En ga gewoon op eBay op zoek naar n exemplaar :+1: want ik het wel n lekker nostalgisch model!

1 like

een goed exemplaar begint toch langzaam aan de prijs te worden.

1 like