Gemodde bullit

De chapter ring van de black bullit leent zich voor een paar leuke modificaties.

De pepsi bezel in plaats van een zwarte is een simpele, maakt hem al mooi.

Ik heb er nu ook een andere wijzerplaat ingelepeld:

en

Mijn Dunny zet er in elk geval grote ogen van op :wink:

Cool, beetje retro-look met die wijzerplaat.

Ruud

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe incarnatie.
Ik ben niet zo’n pepsi-bezel fan.
Doch de wijzer-PLAAT is werkelijk een PLAATJE. (tu)
Veel plezier ermee.

Orologio Signaturis Temporis

De wijzerplaat is van zo’n racer of niet ? Lijkt me ook wel wat met een zwarte racer wijzerplaat… Ik vind hem heel geslaagd in ieder geval…

Hij is mooi, Rob! Zo vind ik de Bullit dus wel mooi. Heb je deze alleen voor jezelf gemaakt, of ook voor de handel?

Dick

Het is de wijzerplaat van een 5je, de SNK613. Als je die plaat mooi vind, hij is er ook in zwart en blauw:

Ik denk erover om een oranje bullit (heeft 0-20 in het blauw) met de plaat van de blauwe te voorzien…

Hoi Dick,

Beide. Ik probeer nu eindelijk eens wat modificaties af te hebben voor de Rikketik. Die zijn vaak te snel weg.
Heb een aantal pappa-dage omdat de kleine kuurtjes heeft, en als hij slaapt kan ik wat prutsen.

Ik hoor het al, ik moet duidelijk wat extra geld meenemen a.s. zondag :wink:
Ik ga eens extra uitgebreid bij je stand kijken!

groeten,

Dick

Gezellig !

Deze vind ik ook erg mooi.

Knap gedaan!

Groet,

Paul
Leeuwarden

Nice Mod

Rob,

Respect voor je mods, maar ik vind de witte wijzerplaat met oranje cijfers niet de beste keuze (zo heeft iedereen zijn mening). Echter de zwarte wijzerplaat met rode cijfers, dan een witte ring en dan de pepsi bezel. In mijn ogen: that could be a winner.

Michel

Het ligt aan de foto, de cijfers zijn rood
Hier komt de wijzerplaat vandaan:

SNK613

(gelukkig, anders is het inderdaad een gedrocht).

Ha die Rob,

imho eigenlijk niet zo’n geslaagde mod. Maar ja, ieder zijn eigen smaak natuurlijk. En bovendien technisch perfect uitgevoerd :wink: Ikzelf vind dat het “professionele” duikerskarakter er een beetje vanaf is op deze manier. De Bullit heeft toch zijn naam gekregen door de vorm van de uurmakeringen? Daar is nu ook niets meer van te zien. Da’s jammer. Ik vind andere mods van jou echt heel erg veel fraaier omdat ze een subtiele aanvulling zijn op het bestaande model. Nu lijkt het een volledig ander model, maar het is natuurlijk wel erg leuk om een horloge te kunnen bieden wat bijna uniek is. Veel plezier op de Rikketik! Ik ben er dit keer helaas niet bij maar een volgende keer zeker wèl!!

Gr Ron

Ik moet zeggen dat ik de wijzerplaat zo net iets te druk vind, maar volgens mij komt dat ook door de foto.

De cijfers op de plaat matchen in het echt met de bezel en chapterring. Ook lijkt het nu wel heel druk met al die minutenstreepjes, wat vooral door de weerspiegeling het geslepen glas komt.

Ik denk dus dat hij in het echt mooier is, maar ik heb alleen de losse onderdelen gezien.