Gemodde Rolex Exp.... toevallig verschijnt dan dit op het toneel

Een paar dagen geleden postte ik iets over een gemodde Rolex. Van Explorer naar Explorer, zal ik maar zeggen. En dan verschijnt dit ten tonele…

Menno

http://www.clockwise.nl/nl/product.php?product=3592

Heeft Subgmt er ook niet zo een gehad?

Wat een godsgruwelijk cool horloge(tu)(tu)

louis Schreef:

Wat een godsgruwelijk cool horloge(tu)(tu)

Inderdaad.

Rolex zou deze terug moeten maken :)-D

Horloge is mooi, maar correct is het niet…

Wat is het probleem dan?
ik zie het geloof ik even niet.
Groeten,
Marijn

Zolang ze hem niet door laten gaan voor een echte…
http://www.chrono24.nl/rolex/explorer-ii---steve-mcqueen-box--papers--id1889505.htm

Niks mis mee toch. Het staat netje in de advertentie e de prijs is redelijk. Alles wordt open en eerlijk gespeeld.
Iemand die zijn oude VW Golf ombouwt naar een GTI look doet ook niks verkeerd zolang het maar duidelijk is. Het geeft wel maar weer eens aan dat je goed moet opletten want er zijn vast ook lieden die zoiets wel voor 'echt’verkopen.

ik kon heel lang geleden (denk 20 jaar) toen ze nog niet zo “hip” waren mijn staalgouden gmt inruilen voor zo’n explorer en zou nog geld toe krijgen ook … destijds wist ik iets minder over en van horloges … helaas!!!

Ik kan me niet voorstellen dat iemand een horloge voor deze prijs koopt, en niet het referentienummer in de kast nakijkt.

neptukker Schreef:

Niks mis mee toch. Het staat netje in de
advertentie e de prijs is redelijk. Alles wordt
open en eerlijk gespeeld.
Iemand die zijn oude VW Golf ombouwt naar een GTI
look doet ook niks verkeerd zolang het maar
duidelijk is. Het geeft wel maar weer eens aan dat
je goed moet opletten want er zijn vast ook lieden
die zoiets wel voor 'echt’verkopen.

Maar is de originele ‘McQueen’ ook niet een paar mm kleiner? (36mm voor de expl. tegen 39mm voor de omgebouwde gmt.)

lance_explorer Schreef:

Maar is de originele ‘McQueen’ ook niet een paar
mm kleiner? (36mm voor de expl. tegen 39mm voor de
omgebouwde gmt.)

Nee.