GeorgeJ

Squale verkocht aan @GeorgeJ.

Prima afhandeling, geen vervelend gelowbal bij een vaste prijs (i.t.t. anderen hier), meteen het geld overgemaakt en netjes een bericht bij ontvangst.

Nu snel wat actiever hier gaan worden George :slight_smile:

Horloge overgenomen van George @GeorgeJ . Prettige en sympathieke deal, supersnelle verzending, prima verpakt, horloge precies zoals beschreven. Met andere woorden, een hartelijke aanbeveling voor George.

Gisteren een mooie TT band voor de Tudor Prince aan @GeorgeJ verkocht.
Zojuist de bevestiging gekregen dat deze nu al naar tevredenheid is geleverd door PostNL :slight_smile:

Prettige communicatie en snelle betaling.
Bedankt George en wellicht tot een volgende keer…

Vandaag bulletproof verpakt een horloge ontvangen van George.
De staat van het horloge was overeenkomstig de beschrijving, of nog netter dan geschreven.

Vlotte duidelijke communicatie, waarbij ik netjes op de hoogte ben gehouden over het verzendproces.

Ik sluit mij aan bij de bovenstaande aanbevelingen aangaande George.

Thanks en tot de volgende deal!

Vandaag de Brunmontagne HFLE 2021 ontvangen van de zeer sympathieke @GeorgeJ.
Zeer net horloge en overeenkomstig met de foto’s, wat kan iemand zuinig/netjes zijn op zijn horloge, ziet er nog als nieuw uit.
Prettige gesprekken gehad met George en dank dat hij hem even voor mij vastgehouden heeft.

Kortom, George is een aanrader als je een horloge van hem overneemt. Nogmaals mijn dank George en wellicht tot de volgende deal :+1:

Gr, Ferry

@GeorgeJ George heeft mijn Omega Seamaster AT van mij overgenomen. Fijn, vriendelijk en beleefd contact. Realistisch geboden en vlotte betaling. Aanrader dus! :ok_hand:

Horloge verkocht aan @GeorgeJ.

Sympathiek contact, snelle betaling en een keurige melding van ontvangst.
Kan George dan ook van harte aanbevelen.