Hoofd horlogemakerij voor 4 maanden bij Richemont … nu per direct naar Breitling als CEO en aandeelhouder …
Wie hem opvolgt bij Richemont is nog niet bekend…
Hoofd horlogemakerij voor 4 maanden bij Richemont … nu per direct naar Breitling als CEO en aandeelhouder …
Wie hem opvolgt bij Richemont is nog niet bekend…
Hij heeft wel een Breitling-kop. Als je Edgard Koster even voor je ziet… Google zelf maar, anders wordt 't zo met de haren er bij getrokken. O wacht…
Leuk voor hem, nu nog even iemand die hem helpt te zeggen dat ie op foto’s wel een broekriem aan moet, dan komt ie er wel…
Ook leuk om even via messenger te bevestigen. Breitling heeft een nieuwe eigenaar dan gebeurt er meestal wel wat.
Nee hoor, niks mis mee,
Ben bang dat de meningen daarover verdeeld zijn…
Dus eerst 4 maanden bij Richemont in de keuken kijken, en nu naar de concurrentie…
Tegen zo’n vooruitgang in functie zou ik ook geen nee zeggen, ook al zat ik nog maar een week bij een bedrijf.
Hij was al CEO bij IWC, dus meer een horizontale stap
Is het qua etiquette niet zo dat je bij een maatpak geen broekriem behoord te dragen?
Nee
Haha, ok. Duidelijk.
Waarom zal ik een riem moeten dragen bij een op maat gemaakt pak.
@Fate_Amenable_To_Change, wat denk jij hiervan als etiquette kenner?
Mike de Boer?
Wie of wat is dat?
Job hoppertje
Hahahaha… Etiquette… ik ben slechts een onopgeleide boerenpummel, maar als je het mij vraagt draag je bij een pak, op maat of niet, het beste gewoon bretels.
Een riem is prima voor in de vrije tijd en in de auto (distributie), maar ik ben het helemaal met ome Jort / @Tompj eens.
EDIT:
Voilà.
Duidelijk wel…
Ik draag ovrigens gewoon riemen zelf hoor. Ik vind persoonlijk bretels alleen gaan bij een broek zonder lussen. Lege lussen vind ik vreemder dan een riem.
Wel de riem matchend bij de schoenen en horlogeband!