Gepimpte SNDA63

Ik heb vandaag mij Seiko SNDA63 gepimpt met een stalen band die normaal gesproken op de SNDA59 zit en het resultaat mag er volgens mij best zijn.


Wow, ziet er retegaaf uit op deze band.
Een hele geslaagde combinatie en erg mooie foto’s ook.

Wat hierboven al gezegd wordt! Prachtige combi en ook een heerlijk dragende band trouwens, heb zelf een srh005 waar deze ook op zit.

mooie band, en inderdaad goeie foto’s!

Mijn beste,

Kordaat, kwaliteit, vernuft en vooral bijzonder mooi!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze uitgekiende Seiko.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Het resultaat is geweldig!

Wat een supervet horloge vind ik dit, zowel op rubber en op stalen band. Bij Rob kan je ze goedkoop krijgen, maar Quartz… :frowning:

Het fijnste aan de band vind ik de sluiting. 't Is niet zo’n goedkope Seiko-sluiting zoals op de bekende modellen, maar eentje die veel beter is doordat je door het systeem (?) heel makkelijk de band kunt verkleinen of vergroten.

Bosnialove Schreef:

Wat een supervet horloge vind ik dit, zowel op
rubber en op stalen band. Bij Rob kan je ze
goedkoop krijgen, maar Quartz… :frowning:

Het fijnste aan de band vind ik de sluiting. 't Is
niet zo’n goedkope Seiko-sluiting zoals op de
bekende modellen, maar eentje die veel beter is
doordat je door het systeem (?) heel makkelijk de
band kunt verkleinen of vergroten.

je mag éénmaal raden waar ik het horloge en band vandaan heb? :wink:

Het maakt mij niet uit dat het een quartz is. Ik heb nu 11 Seiko’s waarvan 6 automaat, 3 kinetics en 2 quartz.

Het is een soort sliding mechanisme, wat wel apart is dat de band van staal en de sluiting van titanium is.

Hier een foto die ik gevonden heb:

He? Is dit geen standaard sluiting dan? Mijn srh005 heeft ook die band maar gewoon een vouwsluiting?

Ik heb e mijne ook met die band, een wereld van verschil!

De sluiting is staal. De middenrij van de band is titanium. En gek genioeg staat daarom titanium ook op de sluiting.

De SRH005 heeft een “nette” sluiting. Dit is een duikerssluiting, die ook op de MarineMaster zit. Alleen betaal je voor de sluiting van de MarineMaster net zoveel als voor deze hele band.

robbie409 Schreef:

De sluiting is staal. De middenrij van de band is
titanium. En gek genioeg staat daarom titanium ook
op de sluiting.

Weet je dat zeker? Als ik naar de sluiting kijk dan heeft deze dezelfde matte grijzige kleur als de sluiting van mijn Ti Samurai. De kleur van de sluiting is ook duidelijk grijs t.o.v. van de schakels van de band en het matte staal van de kast. Ik zou verwachten dat als de sluiting van staal zou zijn deze dezelfde kleur zou hebben als het staal van de band en kast en bijvoorbeeld ook de sluiting van mijn SS Samurai.

robbie409 Schreef:

De SRH005 heeft een “nette” sluiting. Dit is een
duikerssluiting, die ook op de MarineMaster zit.
Alleen betaal je voor de sluiting van de
MarineMaster net zoveel als voor deze hele band.

Aah dank, weer wat geleerd(y)

Ik heb hem gewogen, en hij is net zo zwaar als de stalen van de MarineMaster.