Gerard Fiddelaers

Gerard werkt al jaren als horlogemaker, zijn pa heeft Fiddelaers juwelier aan de markt in Echt.

Recent heeft Gerard een eigen atelier geopend. Voor mij heeft hij een hoge gunfactor; leuke gast die gepassioneerd met zijn vak bezig is. Voor reparatie eerst altijd een prijsopgave. Werkzaamheden prima in orde.

Gr. Roel

2 likes

Top werk weer!

Wederom een goede ervaring, deze keer een band laten restaureren.

Top!

Wat heeft hij hier gedaan? Speedy uurwerk geserviced?

Wijzertje bij de 6 liep soms mee. Was een klein klusje.

Kaliber 861 kan hij servicen, deze heeft hij ook gedaan. Veel onderdelen vervangen, dus €400,- en een beetje;

Gr. Roel

Enige tijd geleden langs geweest bij Gerard met het horloge van mijn vader nadat we een offerte hadden ontvangen van Tag Heuer zelf. De chronograph deed het niet meer en het horloge viel net buiten de garantie.
Gerard heeft het horloge nagekeken en de chronograph weer aan de praat gekregen zonder grote ingrepen.

Sympathieke horlogekenner met verstand van alles wat mechanisch is. Communicatie heel transparant.

Echt een aanrader!

3 likes

Vorige maand mijn Wittnauer 242T gebracht voor een servicebeurt.

Afgelopen week mogen ophalen en het horloge tikt weer als vanouds.

Gerard heeft het allemaal keurig gedaan en neemt ook altijd de tijd om uit te leggen wat hij gaat doen (en heeft gedaan). Erg fijne ‘uurwerkhersteller’ in het Zuiden des Lands.

:+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like