gereedschap hobby

zag laatst een handige gereedschaphouder, omdat zelf maken veek leuker is, hierbij het resultaat

13 likes

Mooi gedaan

1 like

Is eigenlijk best wel handig zo te zien, klasse hoor, mooi gedaan ook.

1 like

Altijd leuker om zelf iets in elkaar te rommelen :+1:

1 like

Dat ziet er inderdaad erg leuk uit en aardig bedacht, maaaaaaaaaar!!!

Ik heb echter wel een praktische opmerking en wel als volgt;
ik zie dat je er wat spitse en zeer puntige gereedschappen in hebt gezet en wel met de punt naar boven, dus is mijn eerste vraag waar zet je deze opstelling neer op de werktafel?
Als je het vlak voor je neerzet en daarachter liggen andere gereedschappen of onderdelen die je met regelmaat nodig hebt, dan is de kans groot dat je met jouw hand of arm zal worden gespiesd aan de punten die recht naar boven uitsteken.
Ik denk dat uit veiligheidsoverwegingen dit soort opstellingen niet toegepast zal worden in professionele horlogemakers ateliers.
Ik ben in mijn werkzame leven jarenlang als troubleshooter werkzaam geweest in arbeidsprocessen met name in productie ruimtes om technische oplossingen te vinden voor het productie proces.
dixi

1 like

vinwat, bedankt voor je tip. Ik heb hem net gemaakt en voor de foto snel een paar pincetjes erin gezet. Natuurlijk gaan de scherpe punten naar beneden, de poezen zijn ook iets te enthousiast.

2 likes