Gereedschap

Gisteren een paar plaatjes geschoten van mijn Damasko.
Deze draag ik als ik me geen zorgen wil maken over mijn horloge; kan wel een flinke tik hebben namelijk.

Ik ben echt verknocht aan het raken aan dit klokje. Was zeer redelijk geprijst, goed in elkaar gezet, betrouwbaar ETA automatisch uurwerk, verder geharde kast, saffierglas, bescherming tegen magnetische velden, geschroefde kroon: deze jongen kan redelijk wat misbruik verdragen denk ik… Damasko had me in Mei verteld dat ze “later dit jaar” met een stalen band uit komen voor dit model. Moet dan wel snel gebeuren !!

Groet
Mark

is idd een leuk klokje, welke maat is het ?
als je het een keer echt wil testen zul je henrik misschien even ze gang kunnen laten gaan :smiley:

Dit zijn zwart wit foto’s toch? Zat er niet een gele secondewijzer op die Damasko? Ideaal voor het grove werk. Een echte tool-watch. Om dezelfde redenen heb ik destijds mijn Sinn aangeschaft.

40mm.

Groet
Mark

Volgens mij maakte Damasko vroeger de kasten voor Sinn, maar werken de twee firma’s na een verschil van mening niet langer samen.

Of zoiets…

Groet
Mark

Klopt: zw-w foto’s.
Klopt: zie hier de gele wijzer (zonder lume overigens. Alleen de witte wijzers geven licht in het donker)

Groet
Mark

Ik vind hem mooi, ziet er inderdaad erg degelijk uit. Fantastische afleesbaarheid ook, een groot voordeel als je aan het klussen bent.

Mooie foto’s (tu). Erg leuk gedaan.

Het horloge mag er ook zijn.

Groet, Mark