Gereserveerd Apple Watch

Zojuist gereserveerd. De Apple Watch Sport 42 mm Spacegrey Vanmiddag ophalen foto’s volgen.

Ben benieuwd naar je ervaringen!

Ik twijfel nog heel erg over de toegevoegde waarde, benieuwd naar je praktijk ervaringen.

Ik hoor hele wisselende berichten vanuit mijn naaste omgeving wat toegevoegde waarde betreft. Ik ben dan ook heel benieuwd naar jouw ervaringen.

Zou voor mij echt nooit een vervanger voor een horloge zijn. Leuk is ie wel :+1:t2:

Ik wacht op de 2.0 versie (solar powered?)

Ik wacht even op nummer 3… Dan zijn over het algemeen de meeste kinderziektes eruit en wat nieuwe gadgets aan toegevoegd.
Professioneel gezien is de Apple Watch wel interessant voor me als Personal Trainer. In m’n vrije tijd zal ik hem nooit dragen!

Veel draagplezier, maar niets voor mij.
Ik kijk al te vaak op mijn mobiel, en om mijn pols hoort een echte klok.
Maar kan me voorstellen dat voor sommigen dit 't wel doet.

Klein dompertje op de feestvreugde. De lugs van de leren bandjes en de Milanese band zijn van staal, terwijl de Apple Watch Sport van aluminimum is gemaakt. dat schijnt niet goed op elkaar te werken. Ik heb in de Applestore mijn reservering geannuleerd en ben onverrichte zaken weer naar huis gegaan. Ik ga nu opnieuw afwegen wat ik wil. Wordt vervolg😕

Ik wacht op de nieuwe Samsung smart watch die is mobiel onafhankelijk. Komt eind dit jaar uit.