Te koop en niet te ruil ivm beeindiging horlogehobby ![]()
Ik kan met recht zeggen dat dit een van de beste GADA/allrounder horloges is, van alles wat ik tot op heden gehad en gedragen heb. Op prijs/kwaliteit niveau is hij onverslaanbaar. De afwerking is van zeer hoog niveau. Het design en de technische innovaties van de kast (en band) zijn uniek. En op het uurwerk is niet bespaart door deze standaard optimaal te reguleren en COSC te certificeren. De wijzerplaat is superstrak in al haar details en alles is vanuit symmetrie ontworpen. Indien je hem in gedachten hebt als allrounder, dan is deze Essence met strak zwarte plaat, een hele goede keuze. Absoluut een klasse horloge wat geen ander merk kan leveren in deze prijsklasse.
Merk en model: Formex Essence 39
Diameter: 39mm (draagt perfect ivm korte L2L)
Leeftijd: juli 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Recent
Factuur en/of certificaat: Compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: Complete set incl. COSC certificaat
Verzendkosten of afgehaald in regio: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Netjes en in goede staat.
Soort uurwerk en kaliber: SW200-1 top grade Chronometer
Vaste prijs: €1100
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is niet toegestaan en hiermee blokkeert u de advertentie(!) (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Hierbij de foto’s