Te koop:
Merk en model: Oris Aquis, blauw.
Diameter: 41.5mm
Leeftijd: 06-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06-2024
Factuur en/of certificaat: met garantiekaartje, hangtag.
Originele doos en/of eventuele accessoires: incl doos, boekje, alle schakels.
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor persoonlijke overdracht, verzenden op risico van koper.
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen, kijk goed naar de scherpe foto’s. Door mij veel gedragen op rubber band. De stalen band is nog vrij goed, de kast heeft duidelijk draagsporen. Saffier glas en ceramic insert uiteraard strak en kras vrij.
Soort uurwerk en kaliber: Oris cal 733-1. Dit is een Zwitsers Sellita Sw200-1 automatisch uurwerk.
Vraagprijs: Gezien de gedragen staat een nette €850. (Geen interesse in ruil/inruil).
Nette Oris Aquis in het prettige formaat van 41.5mm. Helemaal perfect voor de zomer aan zee, zwembad en/of watersport
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.