Labiel als ik ben, ga ik weer op zoek naar iets anders. Dus bij dezen aangeboden:
Origineel Nederlands geleverde full set Rolex Submariner 1680 uit 1977. Maar dan ook echt full set. Ik heb hem hier van het forum en hij is helemaal herleidbaar naar de eerste eigenaar. Heeft in november 2022 een volledige revisie ondergaan bij Tempus. Daar zijn de kastpootjes licht geschuurd, is er een bijpassende pip geplaatst en is het horloge voorzien van een nieuwe plexi. Het horloge loopt uitstekend.
Het verplichte rijtje:
Merk & model: Rolex 1680
Diameter: 40 mm
Bouwjaar: 5 september 1977
In bezit sinds: oktober 2025
Factuur / certificaat: inclusief papieren
Doos & accessoires: zeer complete / “overvolle” set
Doos + omdoos
Boekjes
Tag met serienummer
Speciale introductietag t.b.v. de Triple Crown (heel zeldzaam)
Ankertje (200m)
Verzending: persoonlijke overdracht. Ik woon in de buurt van Den Haag.
Conditie: correct naar leeftijd. Verwacht geen nieuwe, maar dat snapt iedereen. De kast is heel mooi en dik. MK1 ijzerplaat is prachtig! Band (91350) is ooit bij service vervangen. In mooie staat met dik kroontje. Claspcode S12.
Uurwerk / kaliber: cal. 1575
Vraagprijs: € 12.500
Inruil: liever niet. Rolex aanbieden mag altijd maar de kans dat ik bedank is groot. Al het andere mag je altijd aanbieden, maar dan echt voor een hele gierige handelsprijs. Sowieso niet meerdere horloges aub.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Foto’s!