Te koop Seiko Alpinist SJE085j1 Limited Edition.
Unieke kans om voor een spectaculair lage prijs een fantastisch nieuw horloge aan te schaffen.
Voor je verzameling of lekker te dragen.
Vorige week in een opwelling gekocht deze prachtige Seiko 1959 Alpinist Recreation
Referentie: SJE085j1
Dit fantastische horloge kon ik vorige week niet laten liggen alleen ik ga hem bij nader inzien niet dragen. En om hem in de kluis te bewaren vind ik zonde.
Ik heb er alleen een paar foto’s van gemaakt en er een nieuwe band opgezet die perfect bij dit unieke horloge past. Ik heb hem dus verder niet gedragen alleen even gepast.
Ik weet zeker dat er hier liefhebbers zijn die dit horloge willen overnemen.
Aankoopdatum 24-02-2026 nieuw in Nederland gekocht.
De verkoopprijs is vast en niet onderhandelbaar.
List €3000,-
Verkoopprijs €955,- inclusief de nieuwe leren band
Hierbij de specificaties.
DIAL: Black with luminous indices
CASE MATERIAL: Stainless Steel
CASE DIMENSIONS: 36,6mm Diameter, 11.1mm Thickness
CRYSTAL: Box-shaped sapphire crystal with anti-reflective coating
CASE BACK: Screw-in solid
MOVEMENT: Seiko caliber 6L35 automatic with hand winding, date, 28,800vph, 45 hours of power reserve
WATER RESISTANCE: 100 meters
STRAP: Brown calf strap with cuff band
FUNCTIONS: Time (HH:MM:SS), date
List price €3000,-
WARRANTY: Three years
SPECIAL NOTE(S) 215/ 1,959 pieces.
Full set alles compleet tot het rijstpapier aan toe.
Verzenden of ophalen: Liefst ophalen, Ik kan je altijd een stukje tegemoet rijden.
Anders verzenden op risico en kosten voor de koper.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.