Germano & Walter net gebracht door DHL ..... Ik ben er blij mee!

Explore walter1963 Explore walter1963 Explore walter1963 Explore walter1963 Explore walter1963 Explore walter1963 Explore walter1963 Explore walter1963 Explore walter1963

T ~ 500 m
Antimagnetic
Stainless Steel Case
Automatic, ETA-Movement cal. 2892A2
Screwed Acrylic Glass, 5 mm
Screw-in Crown, 9 mm
Screwed Case Back
Screwed Band Attachments
Case: 42 mm x 57 mm x 18 mm
Screwed Stainless Steel Strap
Leather Strap

The T~500m model has been developed from the elaborately crafted case of the first G&W 500m.

Its special feature is a revolving bezel ring with 5-minute divisions which is fastened with an additional crown at the “4”.

The bezel ring can be turned both ways and locked in any position. The secure fitting means the bezel ring cannot be moved unintentionally.

The bezel ring is attached to the bezel by a ring nut and is impossible to lose. This special attachment and secure fitting only work thanks to the G&W’s unique case design.

The T-500m is, like all G&W models, extremely waterproof and highly anti-magnetic.

Mooi, maar mis je de Enzo niet?

nee eerlijk gezegd niet … en komt wel een nieuwe enzo maar duurt nog even :wink:
moet zeggen dat de plaatjes door de felle zon niet zo mooi zijn.

Een woord schiet mij te binnen : Solid !
Veel plezier ermee !

Wat een brok staal zeg. Vind deze mooier dan de Enzo. Wat een lekkere dikke duiker.

Mooi hoor!

Is de bezel nou donkergroen(-ig), of is dat een gevolg van een niet helemaal lekkere witbalans in de foto? Vind het wel mooi nl. :wink:

Kerel! Wat een über klatser, proficiat.

Hmm… ik noemde mijn Seiko onlangs nog het “Panzer Uhr”… maar dit is de overtreffende trap… Gaaf ding!..

-joho- Schreef:

Mooi hoor!

Is de bezel nou donkergroen(-ig), of is dat een
gevolg van een niet helemaal lekkere witbalans in
de foto? Vind het wel mooi nl. :wink:

Binnen is hij zwart en buiten komt er inderdaad iets van een soort groene gloed over … was me nog niet opgevallen. :wink:

Die is snel binnen :wink:
Proficiat met deze mooi afgewerkte duikert en veel draagplezier/genot gewenst!

mvg

Bijna geen woorden voor!

Bereruige klok dit!

Heel erg gaaf.(tu)

Geniet ervan.

Groeten.

Noël.

n visser Schreef:

Bijna geen woorden voor!

Bereruige klok dit!

Heel erg gaaf.(tu)

Geniet ervan.

Groeten.

Noël.

Dankjewel hoor! :wink:

Gefeliciteerd met dit mooi afgewerkt stuk staal,sorry horloge .
Misschien nog wel mooier als ik niet zo afgeleid werd door je handtekening (tu) :wink:

jeetje…! sommigen hebben een pukkel boven hun datumvenster. jij hebt n pukkel over je hele wijzerplaat :+

proficiat!

Gefeliciteerd. Wat een enorme dikke duiker zeg! Met een enorm bol glas en een enorme dikke moer op de achterkant, GEWELDIG.

Veel plezier ermee.

Oja, ik was de enorme dikke stelschroeven nog vergeten;)

Gr Wouter

Deze ziet er wel heel stevig uit!

Gefeliciteerd; mooi ding (tu)

Mooi, maar wat ik niet begrijp is dat er veel aandacht aan details is besteed, bezel die je kunt locken, en niet kan verliezen, anti magnetisch en 500M en dan doen ze er acryl glas op, dat lijkt me wat krasgevoelig, zeker als het zo uitsteekt als hier, desalniettemin, prachtige klok, alleen geschikt voor de wat grotere pols;)

Super mooi!! on-ge&be-kende klasse zo te zien.

Lowlander Schreef:

Mooi, maar wat ik niet begrijp is dat er veel
aandacht aan details is besteed, bezel die je kunt
locken, en niet kan verliezen, anti magnetisch en
500M en dan doen ze er acryl glas op, dat lijkt me
wat krasgevoelig, zeker als het zo uitsteekt als
hier, desalniettemin, prachtige klok, alleen
geschikt voor de wat grotere pols;)

Hij is niet zo groot hoor 42mm maar en glas is waarschijnlijk gekozen om hem een “vintage” uitstraling te geven wat goed gelukt is denk ik.