Vandaag een Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande gekocht bij Frans Germeraad. Het was onder het genot van een kopje thee erg gezellig. Ik kan dit iedereen aanraden. (ook nog eens echt een goede eerlijke prijs)
Helemaal mee eens
Ook hier goede ervaring met Frans!
wat wil je ook hij komt uit hetzelfde dorp als mij.
en deze mensen zijn altijd aardig enzo.B)-
Mee eens (tu) heb bij Frans een Logines gekocht prima prijs,aardige verkoper,goed contact.
Aviator
Ik heb onlangs een Breitling SO Steelfish bij hem gekocht en ben zeer tevreden. Is niet geheel onbelangrijk een verkoper waar je een goed gevoel bij hebt.(tu) Ricardo
Gister mijn eerste echte horloge gekocht bij Frans Germeraad.
Een mooie gave Omega Seamaster Chronometer.
Prettige verkoper met veel kennis en enthousiasme!
Horloge gekocht bij Frans prettige communicatie en snelle verzending. Helemaal top! Tot de volgende keer Frans…???
Is Frans ook actief hier? Zie hem regelmatig van alles aanbieden. Helaas is voor mij de afstand te ver om langs te gaan.
Hier ook positieve ervaring maar dan met Frans als koper van mijn pvd gmt Fortis Flieger. Van Frans als enige een nette mail met bod ontvangen. Snelle betaling en prima vent.
Horloge verkocht aan @Germeraad. Snel tot een prijs gekomen. Die zelfde dag het geld overgemaakt en netjes een berichtje bij ontvangst. Zou ik zeker nog zaken mee doen in de toekomst.
Mijn B.R.M. uurwerk verkocht aan @Germeraad.
- Snelle betaling
- Heldere communicatie
- Plezierige afhandeling
Kortom: top ervaring en zeker een aanrader!
Ik heb ook super ervaring met Frans, een echte liefhebber.
en een kenner.
Fijne deal met Frans gehad waarbij @Germeraad de kopende partij was. Geen gezeur, geld snel overgemaakt en goede communicatie.
Aanrader.
Frans heeft een Breitling van mij overgenomen. Vlotte transactie en soepele communicatie!
Via MP een horloge gekocht van F. Germeraad en de deal was zo beklonken en dezelfde dag nog opgestuurd.
Wat mij betreft zou ik zo weer een deal sluiten met Frans. Aanrader dus
Horloge verkocht aan Frans @Germeraad, was weer een uiterst prettig contact, zeer duidelijke en vriendelijke communicatie en een fijne deal. Kan Frans dan ook van harte aanbevelen.
Recent nog een seiko aan Frans verkocht. Snelle en prettige afhandeling!
Fijn zaken gedaan met @Germeraad. Bedankt en zou het zo weer doen!
Vriendelijke groet, Bertjan