Gerrit82

Met Gerrit persoonlijke overdracht en ruil van horloge gedaan. Prima zaken doen en betrouwbaar forumlid.

Hans,

Was gezellig en leuk kennis te maken met iemand die dezelfde afwijking heeft:-)
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Spreek je vast weer!

Een Rado Original XL gekocht van Gerrit.
Prima communicatie mbt prijs en reservering. Horloge precies als omschreven in advertentie. De koop gezellig bij persoonlijke overdracht afgerond.
Top zaken doen met Gerrit.

Marc,

Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Was inderdaad gezellig:-)

Goed weekend.

Open, eerlijke en vriendelijke man. Wederzijds vertrouwen, aan te raden koper!

Leuke deal met Gerrit gemaakt, zeker een aanrader (tu)
Persoonlijke overdracht en dat blijft toch het leukst :slight_smile:

Tot een volgende keer!

Laatst een horloge geruild met Gerrit. Eerlijke verkoper.

Prima zaken gedaan met Gerrit; met persoonlijke overdracht. Heel plezierig. Gerrit nogmaals bedankt!

Peter

Bedankt Peter! Leuk kennis gemaakt te hebben.
Veel plezier van de nieuwe aanwinst.(tu)

Een horloge geruild met Gerrit. Prima transactie, snel en goed geregeld. Mijn dresswatch tegen een supervette klatser, die wél polstijd gaat krijgen…

Hartelijk dank Gerrit!

Dick

Een horloge overgenomen van Gerrit en zeer tevreden.
Perfekt in de omschrijving, goede en snelle communicatie en ook nog eens supersnel het pakketje verstuurd.
Betrouwbaar forumlid waarmee je prima zaken kan doen (tu) (tu)

Met Gerrit is het goed en prettig zaken doen, fijn een bak koffie gedaan en gezellig gebabbeld. Tijd tekort, graag tot een volgende keer. Aanwinst voor het forum!

Hartelijke groet,

Erik

Vorige week bij Gerrit een Seiko Solar gekocht.

Eerst via dit forum en later via Whatsapp contact gehad. Binnen een paar uur was alles geregeld en de volgende dag had ik het horloge al in huis.


Het horloge kwam stevig verpakt aan.


Het horloge zelf zag eruit zoals aangegeven op zijn beschrijving.

Dit was mijn eerste 2e hands aankoop van een horloge en dat is niet tegen gevallen (met dank aan de fijne communicatie van Gerrit)!

Bedankt Gerrit!

Horloge gekocht van @gerrit82.
Snelle communicatie, netjes en beleefd en het horloge is zoals beschreven. Horloge was netjes verpakt en werd direct verzonden, top!

Ik kan zaken met Gerrit zeker aanraden!

1 like

Horloge verkocht aan @gerrit82 , snelle en duidelijke communicatie. Zeker een aanrader!

1 like

Ik heb een bandje gekocht van Gerrit.
heel vlotte communicatie en afhandeling

Het bandje zelf was beter dan beschreven en ik kreeg er onverwacht nog een setje springbars bij.

Ik kan flipperen met Gerrit alleen maar aanbevelen!

1 like

Onlangs een mooie Turtle overgenomen van Gerrit, perfect verpakt en sneller dan verwacht in huis :+1:

1 like

Ook ik heb een horloge verkocht aan Gerrit. Goede en duidelijke communicatie. Ook de betaling geen zeer vlot.
Absoluut een zeer goede ervaring.

1 like