Zie hier: http://forums.watchuseek.com/f74/insider-info-dagaz-tsunami2-709707.html
Ik heb de tekeningen al gezien
Driedubbele pakkingconstructie bij de kroon
Positie van de kroon is nog een klein issue
Ben benieuwd! Het klinkt in ieder geval goed.
robbie409 Schreef:
Driedubbele pakkingconstructie bij de kroonPositie van de kroon is nog een klein issue
Als jij nou eens dealer wordt (tu)
ik zat op zijn website te kijken en ik moet zeggen dat ik toch wel een leuk horloge over het hoofd heb gezien…
Het enige bezwaar dat ik heb, is de naam. Ik heb toch wel veel associaties met die gruwelijke beelden van de kerst-tsunami in Thailand en de ramp in Japan vorig jaar.
Menno
thieuster Schreef:
robbie409 Schreef:
Driedubbele pakkingconstructie bij de kroonPositie van de kroon is nog een klein issue
Als jij nou eens dealer wordt (tu)
ik zat op zijn website te kijken en ik moet zeggen
dat ik toch wel een leuk horloge over het hoofd
heb gezien…
http://thumbs.webs.com/Members/viewThumb.jsp?siteI
d=16771822&fileID=294437824&size=fullHet enige bezwaar dat ik heb, is de naam. Ik heb
toch wel veel associaties met die gruwelijke
beelden van de kerst-tsunami in Thailand en de
ramp in Japan vorig jaar.Menno
Tja…De Tsunami is ook het logo van Seiko. Ik heb er gelukkig geen problemen mee. Anders zou ik Avalanche, Earthquake, Inferno ook van mijn lijstje moeten schrappen.
Leuk hoor. Blauwe ismooi. De originele 6105 draagt lekker. Misschien moeten ze de naam veranderen in Noah.
Hoopvolle naam
hharry Schreef:
Misschien moeten ze de naam
veranderen in Noah.
Hoopvolle naam
+1
Mooi eerbetoon…
Grt. Rene
En Eddie/Timefactors komt er nu ook mee :+
Link http://forum.tz-uk.com/showthread.php?234541-Any-interest-in-one-of-these
En voor degene die het daar niet kunnen lezen.
Grappig hoe er al gelijk een discussie ontstaat wie nu eerst is In ieder geval maakt Eddie er een met een Miyota uurwerk en geen Seiko.
Ben benieuwd
Hilarisch dat er discussie ontstaat wie het meest recht heeft om een hommage te maken.
Eddie heeft nog een paar maanden nodig. ik ben benieuwd naar de wijzerplaat! (en natuurlijk de prijs…)
Het is echt een gave klok… voor iedereen die het model niet kent;
Eddy C. Schreef:
Hilarisch dat er discussie ontstaat wie het meest
recht heeft om een hommage te maken.
+1 (
Marco-T Schreef:
Eddy C. Schreef:
Hilarisch dat er discussie ontstaat wie het
meest
recht heeft om een hommage te maken.+1 (
Ze geven beide aan dat er plaats is voor iedereen in de markt…
Jake gaat voor traditie en zo veel mogelijk gelijkenis… seiko uurwerk o.a. terwijl Eddie lekker een miyota erin knalt (ook nog een ronda q?), hem een nieuw jasje geeft en een geweldige kasten bouwer heeft die er zo een paar honderd voor hem maakt
en ach, ze zitten toch niet op elkaars lip? Ze bedienen beide een hele andere markt!
Hebben wij als eventuele toekomstige klanten toch alleen maar profijt van? Concurrentie kan in dit geval zeker geen kwaad. Laat ze maar tegen elkaar strijden, elkaar proberen te overtreffen en proberen klanten voor zich te winnen. Met een beetje geluk blijkt het straks ook uit de prijzen dat ze weten dat ze concurrentie hebben, en ze dus voor zo min mogelijk zoveel mogelijk willen aanbieden.
Dit zal helaas meevallen vrees ik. Ze hebben beide hun eigen fan base… die nemen toch wel af… Wij kunnen gaan kiezen idd. Al denk ik prijstechnisch het eerst aan Eddie vanwege de UK…
We volgen het wel!
frenk Schreef:
Dit zal helaas meevallen vrees ik. Ze hebben beide
hun eigen fan base… die nemen toch wel af… Wij
kunnen gaan kiezen idd. Al denk ik prijstechnisch
het eerst aan Eddie vanwege de UK…We volgen het wel!
UK vs HK… verzenden zal goedkoper zijn. Maar in de T2 van Jake komt -als de verhalen kloppen- een Seiko uurwerk. En als je het dan over een hommage hebt… Keuzes, keuzes, keuzes :S
Menno
thieuster Schreef:
UK vs HK… verzenden zal goedkoper zijn. Maar in
de T2 van Jake komt -als de verhalen kloppen- een
Seiko uurwerk. En als je het dan over een hommage
hebt… Keuzes, keuzes, keuzes :SMenno
Ik vermoed dat Frenk ook op de douane-kosten doelt?
Op zich is Eddie wel consequenter… Een niet Seiko-kast met een niet Seiko-uurwerk.
Die Tsunami’s zijn altijd super snel uitverkocht toch?
Dat ziet er raar uit met ‘Smiths’ op de wijzerplaat…
Menno
thieuster Schreef:
Dat ziet er raar uit met ‘Smiths’ op de
wijzerplaat…Menno
Heel vreemd zelfs, lijkt net of je hem gratis krijgt bij de chips.
Gaat hem niet worden voor mij.
thieuster Schreef:
Dat ziet er raar uit met ‘Smiths’ op de
wijzerplaat…Menno
Alles beter dan Seiko;)