Geruchten over nieuwe Rolex Submariner

Ja hoor bestaat al Google maar eens op 126610ln

Zal wel een iets kleiner subtieler model worden. De tijd van de grote horloges is weer voorbij. Gaan ze alsnog merken als Steinhart en Tudor achterna. :joy:

Ze stappen af van Mercedes wijzers en vervangen de driester voor een cirkel verdeelt in 4 kwadranten? Beamer-wijzers :slight_smile: :devil:

1 like

Ik wil!

1 like

Die mod lijkt op een Steinhart

2 likes

Nieuw bij Rolex dien je sowieso met een korrel zout te nemen, er zal wel een schroefje/boutje/moertje/nippeltje gewijzigd zijn.

1 like

Eentje met maximaal twee regels tekst op de wijzerplaat :kissing_heart:

1 like

In de volgende Submariner verwachten we het nieuwe 3235 uurwerk (en de daarvan afgeleide no date versie), en een daarvoor aangepaste kast. Verder erg weinig.
Zou Rolex echt uiterlijke veranderingen gaan doorvoeren, zoals een slanker uiterlijk, of gekleurde wijzerplaat, dan ontploft de vraag en krijgt hij een plaatsje naast de stalen Daytona en GMT BLRO, oftewel onbereikbaar voor 99% van de mensen die willen en kunnen kopen.
Alleen een blauwe wijzerplaat zou al goed zijn voor een ā‚¬4k bovenop de lijstprijs via de grijze dealer, en Rolex dealers die een extra telefonist(e) aan kunnen nemen om de hele dag nee te verkopen :joy:

Alleen een volgende financiele crisis kan dit probleem enigszins oplossen

4 likes

Wat schiet Rolex hier mee op als ze toch maar mondjesmaat afleveren , ze kunnen zoveel meer verkopen .
Waarom ze niet meer maken snap ik geen reet van .

Omdat ze de tweedehands markt zo bruisend houden dat een tweedehands Sub nog meer kost dan een nieuwe.

It ainā€™t rocket science. Als je deze strategie uittrekt over 20 jaar is het veel beter voor ze.

7 likes

Dat gaat dus niet gebeuren meneer Taco :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik ben benieuwd naar de mening van @El_penumbra over dit onderwerp.

2 likes

Mooie Steinhart!

2 likes

Niet goedkoop ook trouwens zeg jeezes

Ik ook!

En het mooie is dat we dan na Basel 2019 dit draadje weer op kunnen rakelen en ā€˜zie je welā€™ kunnen roepen.

1 like

Monochrome Watches had vorige jaar een leuke Photoshop gemaakt. Dit bestaat dus niet, maar zou mooi zijn als ze in ieder geval alle verbeteringen van de 114060 doorvoeren in een slanker model. Dan kan iedereen die na 2 jaar in ontvangst nemenā€¦

Dit is de PHOTOSHOP (NIET ECHT DUS!!!):

1 like

Hier nog een fotoshop van rpr:

Blauw blauw

:beers:

1 like

Voor 5k wil ik wel als telefoniste de hele dag nee verkopen hoor, heerlijkā€¦ begint ā€˜s ochtends alā€¦ suiker in je koffie? NEE! Verkopen jullie de Nieuwe submariner? Haha NEE!.. s avondsā€¦ Alco Grolsch?? Iddā€¦ NEE. Hutsa :sunglasses:

2 likes

Klopt, de next generation sub. bevat het nieuwe cal. 3255 met hoog energierendement (echappement) gemaakt van nikkel-fosfor.

De kastvorm is slanker (exit maxi lugs). Que wijzerplaat is er 4 maanden over gebrainstormd, kleur blijf zwart
ivm history sub (instapmodel/oermodel) en deze niet te verkrachten zoals de 116619LB.

Wat specs betreft van cal.3255 weten de meesten op het forum al.

Calibre 3255 NEW-GENERATION

2 likes

:joy::rofl::joy::rofl::joy::rofl::joy::rofl::joy::rofl: