Geruchten over verdwijnen Batman, 3 nieuwe GMT Master II

Ik ken niet de exacte bron (Rolex Passion Report?). Als het waar is wel een aantal spraakmakende nieuwe modellen!

1 like

Ik zie de link niet tussen stoppen met de BLNR en het verschijnen van spraakmakende nieuwe modellenā€¦

Volgens de Insta van RPR hebben (geselecteerde) ADā€™s al bericht hierover gehad. Geen directe link tussen stoppen met BLNR en introductie 3 nieuwe kleuren inderdaad. Wel te begrijpen.

Jij denkt echt dat Rolex drie nieuwe modellen/kleuren GMT gaat uitbrengen?

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

7 likes

Ik kreeg uit redelijk betrouwbare bron te horen dat de huidige BLNR waarschijnlijk alleen het nieuwe uurwerk met de iets aangepaste kast/lugs krijgt. Niks meer, niks minder. Dus ja, de huidige kan er heel goed wel eens uit gaan maar hij maakt dan gewoon plaats voor de upgrade.

Introductie van de Coke op oyster is misschien wel logisch nog.

3 likes

ā€œUpgradeā€ā€¦ alles zal wel weer forser worden helaas!

4 likes

Nee, gewoon de kastvorm van de Pepsi.

1 like

Rustig maar, als je goed gelezen hebt zie je dat ik een gerucht meld. Ikzelf ben niet een bron en mijn mening staat er niet bij.

4 likes

Iemand geĆÆnteresseerd in mijn Batman voor 15k :joy:

7 likes

Ik ben opvallend rustig voor een maandag.

4 likes

Je twaalf smilies suggereren iets anders.

7 likes

Leuke geruchten :stuck_out_tongue:
Kijken of er nu wat aangeboden gaan worden in het blauwe gedeelte voor 15k+ XD

2 likes

Je tekst uit je openingspost ook.

Verklaar je nader. (Heb je het filmpje Ć¼berhaupt gezien?)

1 like

Deels. Het is namelijk elk jaar hetzelfde. Alle websites gaan gokken wat er komt, roepen zoveel mogelijk modellen (voor Basel meestal) en als ze toevallig een keer iets goed hebben (en die kans is groot als je heel veel roept) hoor je daarna een jaar lang dat ze het goed hadden. Dat ze het ook 99x fout hadden zijn ze even vergeten.

NIEMAND weet wat er komt, is puur gissen en ik vind het hopeloos vermoeiend. Zelfde als dat drie maandelijks gezever over prijsstijgingen. Dat komt dan uit betrouwbare bron of van een dealer. Alsof Rolex een dealer/blog gaat inlichten.

Dat dus. En als ik dan lees ā€œAls het waar is wel een aantal spraakmakende nieuwe modellen!ā€ dan krijg ik daar jeuk van. Zal vast aan mij liggen. Gewoon wachten tot Rolex het bekend maakt want dan is het pas waar.

13 likes

Ok, duidelijk antwoord.

Maar als je moe wordt van speculatie over nieuwe modellen, prijzen etc., waarom zit je dan op een forum van horlogeliefhebbers? En meer nog, waarom reageer je er zo op? Frustratie en irritatie lijken me niet emoties die passen bij een hobby, of iets waar je passie voor hebt.

Maar sorry dat ik je gefrustreerd of geĆÆrriteerd heb.

4 likes

Ik heb een hekel aan ā€˜georakelā€™. Simple as that.

Helemaal niet nodig om daar sorry voor te zeggen.

1 like

Daarnet AD gehoord die vandaag opvallend veel vragen kreeg over de blnr.
Hij had nog geen communicatie van Rolex ontvangenā€¦

2 likes

Voor een AD verandert er toch weinig als een model, dat hij toch al niet kon leveren, niet meer gemaakt wordt. :joy:

21 likes

You lucky bastard met je Batman!!

Gisteren iemand gesproken die voor list een BLNR gekocht had en kort daarna weer verkocht voor weinig premium. Hij baalde best welā€¦

3 likes