Geruchten over verdwijnen Batman, 3 nieuwe GMT Master II

Wees niet bang, gerucht gaat :bat:

6 likes

:joy:

1 like

I think they will be introducing the black and red one again… no coke but??

gmt III blackpool

6 likes

Dat komt omdat de ring van de Pepsi helemaal rood is, en door een chemisch proces kunnen ze hem (voor de helft blauw laten verkleuren (maar echt blauw lukt niet, want het rood schijnt bij bepaald licht door, waardoor hij paars lijkt). Onder UV is de ring trouwens helemaal rood.
De ring van de batman is in de basis blauw, en hier wordt via een chemisch proces de helft zwart gemaakt. Dit schijnt eenvoudiger te zijn

3 likes

Rood en blauw van de Pepsi vind ik minder. Eerder paars en roze. Overdreven gezegd dan hè. Blauw van de BLNR is echt top imo. In kunstlicht loopt het blauw mooi over in zwart. Subtiel. Rustiger dan bij een blro.

2 likes

kleuren van de blnr zijn top, blauw is echt blauw, prachtig!

1 like

Begrepen van een AD nadat ik navraag deed over de BLRO (wat een kansloos proces is weten menigeen) dat er zeer betrouwbare geruchten zijn dat er in maart een compleet nieuwe Submariner uitkomt. Daar zal dan weer meer de focus op komen te liggen waardoor de vraag naar de BLRO minder wordt…en dus makkelijker te verkrijgen is.

1 like

De huidige Sub is niet gewild en daarom bij geen enkele AD te verkrijgen?

:smirk:

4 likes

Jip. De vraag wordt minder… Denk het niet.

Net als de vraag naar de daytona. Die is ook minder geworden dan 2 jaar geleden… :see_no_evil:

Nee hoor de vraag wordt alleen maar groter. Ik zie nog lang geen einde. Meer mensen willen het, en kunnen het. Wereldwijd. En Rolex is gewoon ook tof! :grin:

:beers:

2 likes

Daar gaan we weer… zeer betrouwbare geruchten. DIKKE VETTE BULLSHIT!!!

Logisch nadenken… euh, ja. Dan is de kans best groot dat ook de sub het nieuwe uurwerk krijgt en een net andere kast, net als de Pepsi GMT.

3 likes

:joy::joy:

3 likes

En niet te vergeten een nieuwe dial! Met rolexkroon onder de index op 6 uur! :sunglasses:

3 likes

:grimacing::heart_eyes::shushing_face:

21 likes

In sommig licht een beetje misschien. Maar 99 van de 100 keer dat ik er naar kijk toch rood en blauw. Love it.

1 like

Maar wat vinden jullie van de kleuren die voorgesteld worden in het filmpje? De Coke weer terug, een “two tone of blue”, of een red line zoals de single red SD?

:slightly_smiling_face::+1:

:slightly_frowning_face::-1:

1 like

:grinning::+1: (geintje :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

HUTS! a niffo

Gerucht voor basel 2017 meen ik…

4 likes

Toch wel echt mooi allebei! :heart_eyes:

Dit is de bom!

:beers:

6 likes