Geschatte waarde van deze vintage Omega(FOTO)?

Ik heb nog een oud dameshorloge van het merk Omega liggen. Er staat 750 in de versieringen. Uit welk jaar het komt of wat weet ik niet. Ik vraag me echter af hoeveel dit horloge nu waard is, omdat omega toch wel een duur merk is. Wie weet hier de waarde te schatten?

Voor degene die hem niet kunnen zien, hier een linkje naar de foto: http://imageshack.us/photo/my-images/546/omega750gold.jpg/

Beste Ravenboy9,

Waarschijnlijk moet je de link naar je foto even tussen plaatsen anders zien we geen afbeelding.

Waarschijnlijk zul je even moeten wachten met laden, bij mij duurde het ook even maar nu zie ik hem wel. :slight_smile:

Wat ga je doen, de erfenis verkopen voor een mooie lange&sohne? :wink:
Dameshorloges zijn over het algemeen minder waard omdat die nou eenmaal minder verzameld worden. Ik zou kijken of je een vergelijkbare op eBay kan vinden voor een prijsidee.

Hmmm… de ‘wat is hier nou de waarde van’ vragen leiden een beetje af van het onderwerp (liefde voor horloges) wat mij betreft. Hier zijn vast andere fora voor, of anders een juwelier. Ik heb niet het antwoord op jouw vraag. Handel je in boedels, of zijn deze (zoals Martijn suggereerd) uit een erfenis voortgekomen.

750 betekent 18 karaat goud. Waarde: 50E denk ik.

Dameshorloge Omega 18 k zal opbrengen 50 euries , het is op zich geen heel mooie of aparte anders iets meer…

Inderdaad, goudwaarde en weinig of niets meer.

Iedereen bedankt voor de reactie! En horloges zijn inderdaad voortgekomen uit erfenis. Ik wist geen andere plek om deze vragen te stellen dan hier, omdat ik zag dat hier vrij veel mensen met een behoorlijke kennis over horloges waren.