Geslaagd design of spuuglelijk?

De aanbieding op de site die we liever niet noemen (zoiets als horlogevandaag) is vandaag:

Explore Woodrow Kane

Nu hoe ik zelf helemaal niet van skeletons, maar ik vind deze beter dan gemiddeld in de categorie €80.

Iemand anders een mening?

Tja, tja… Deze valt idd wel mee voor een skeleton. Toch blijven die 80 euri mooi in de knip bij mij.

Gr Wouter

Ik heb niets met horloges waarbij is bezuinigd op de wijzerplaat.
Het kleurgebruik (donkergrijs/lichtgrijs met de rode/bordeaux “stippen”) vind ik wél erg mooi combineren.

Veel wijsheid!

Ik vind het een geslaagd design, alleen vind ik 't spuuglelijk, dat je bij dergelijke horloges weet, dat 'ie vroegtijdig gaat…

Ik ga voor lelijk.

Mijn beste,

Idem dito…

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Dit is volgens mij typisch zo’n horloge dat op een plaatje er best leuk uitziet maar in i.r.l. gigantisch tegenvalt.

Groet, Jurgen

Seriously uncool !

ticothijs82 Schreef:

Ik vind het een geslaagd design, alleen vind ik 't
spuuglelijk, dat je bij dergelijke horloges weet,
dat 'ie vroegtijdig gaat…

Ik zou het ook nooit kopen.

SiO2 Schreef:

Dit is volgens mij typisch zo’n horloge dat op een
plaatje er best leuk uitziet maar in i.r.l.
gigantisch tegenvalt.

Groet, Jurgen

Dat denk ik ook. Dit is een computerplaatje, het zó maken is heel wat anders.

Een plastic bandje zo dun als vloeipapier. Wijzers die na een week van de asjes vallen. Glas wat al krast als je er naar wijst. In elkaar gezet in Bangladesh door 6 jarige jongetjes, vervolgens verscheept door Somalische piraten tegen een hongerloontje. Daarna gooien we er hier een suggestieve vraagprijs van €689,- op met een flinke korting van 85% en vandaag alleen voor €80,-!!!

Kortom… Een lelijk ding :smiley:

Jeffreyh1984 Schreef:

Een plastic bandje zo dun als vloeipapier. Wijzers
die na een week van de asjes vallen. Glas wat al
krast als je er naar wijst. In elkaar gezet in
Bangladesh door 6 jarige jongetjes, vervolgens
verscheept door Somalische piraten tegen een
hongerloontje. Daarna gooien we er hier een
suggestieve vraagprijs van €689,- op met een
flinke korting van 85% en vandaag alleen voor
€80,-!!!

Kortom… Een lelijk ding :smiley:

Al je kwalificaties zullen ongetwijfeld dichtbij de waarheid liggen, maar de logica hoe dat lijdt tot een “een lelijk ding” ontgaat me :wink:
Wellicht had ik duidelijker moeten zijn dat ik een mening vroeg over het design.

Qua design vind ik em wel leuk!

Ik zou deze toch nooit kopen: mineraalglas met een toplaag van safier, automatisch uurwerk zonder merk/typeaanduiding, kroko look band.

ik vind em er ook best aardig uitzien met die grijs rode elementen. maar je in t budget naar n mechanische daily beater zoekt, zou ik eerder voor n seiko ofzo gaan.

(td)

Ik ga ook voor spuuglelijk, maar komt voornamelijk omdat ik geen liefhebber ben van “skeleton” (achtige) Horloge’s…

Achterzijde bij een toonbaar uurwerk; ja maar niet aan de zichtzijde…

Maar goed , mijn mening…

BadBoy Schreef:

Ik ga ook voor spuuglelijk, maar komt voornamelijk
omdat ik geen liefhebber ben van “skeleton”
(achtige) Horloge’s…

Achterzijde bij een toonbaar uurwerk; ja maar niet
aan de zichtzijde…

Maar goed , mijn mening…

Zelf vind ik deze lichtelijk esthetisch verantwoord, terwijl vele skeletons echt spuuglelijk zijn. Hier heeft een “designer” in ieder geval even over nagedacht & dat waardeer ik.

Eigenlijk heb ik ook niet met zichtbodems…

lencoth Schreef:

Hier heeft een “designer” in
ieder geval even over nagedacht & dat waardeer ik.

Dat is helemaal waar… Pluspuntje !
Meestal lijkt het meer op een gevalletje “oeps,wijzerplaatje vergeten?!” , hier is dan wel degelijk over nagedacht…

Vind het nog steeds niet mijn smaak, mja to each his own…

.