Geslaagd of tranen trekkend lelijk?

automaatje Schreef:

goeie tip bedankt! heb eigenlijk nooit een horloge
op rechts gedragen

ik draag bijna alle horloges op rechts,
heeft naast het makkelijker onder je mouw schuiven
nog als voordeel dat je bij polsbewegingen minder last hebt
van een prikkende kroon en de kroon minder last geeft wanneer je in je broekzak loopt te grabbelen,
bij een automaat of kinetic wind je klokje tijdens autorijden
ook beter op omdat je tijdens autorijden tijdens het schakelen je rechterhand ook vaker beweegt dan je linkerhand.
kortom eigenlijk alleen maar voordelen. :#

heeft u altijd al op rechts gedragen of bent u daar later mee begonnen, want ik vraag me af of het horloge niet sneller beschadigd als ik nu op rechts ga dragen omdat je misschien onbewust rustiger en voorzichtiger met de linker arm ben vanwege het dragen van een horloge, ik ben namelijk ook rechtshandig. Wat denkt u?

Nee geen problemen met beschadigen op rechts
ik doe overigens geen zwareklussen met een horloge om
die klok verdwijnt tijdens prutsen aan m’n auto o.i.d.
in de broekzak.
ik ben ooit met rechtsdragen begonnen omdat dit handiger bleek bij het bedienen van een mengmachine waarbij ik met rechts de machine moest bijstellen
en tegelijk de tijd blijvend controleren.
kon ik mooi alles in 1 keer doen.
vervolgens kom je er dan achter dat het meer voor dan nadelen heeft.
ik denk dat de meeste mensen met links juist wat onhandiger zijn, waardoor je op links meer kans loopt op schade.

bedankt voor uw uitleg ik ga het proberen, ben wel nieuwsgierig of het gaat wennen(tu)

De band vind ik prachtig (welk merk is dat), de Longines heeft niet mijn interesse…

Mvg,

beste,

Merk: gisoni

Hoop dat het linkje werkt, maar op kish.nl vind je hem al snel.

Gekocht uit nieuwsgierigheid, prijs was/is erg laag en ik was zeer verrast over de kwaliteit.

http://www.kish.nl/Horlogeband-24mm-bruin-Clip-HB-24L-G260/

Ik vind de combi wel gaan. Ben er niet weg van. Zou em irl moeten zien voor een beter beeld.

Denk dat ie met een strakke donkerblauwe rubberen band ook wel leuk zou kunnen staan.

bij die wijzerplaat kun je veel kleuren bandjes dragen.
deze combi (tu)

Goede combi (tu) mooier dan staal.

Beslist geslaagd!