Geslaagd of tranen trekkend lelijk?

Er nieuwsgierig wat jullie er van vinden, mooi of zo snel mogelijk stalen band er weer op? of misschien hebben jullie wel leuke suggesties ?

Laat maar horen ben benieuwd :)-D

Bedankt voor het kijken!

Best chique zo!

Het kán, maar ook niet meer dan dat. Origineel is beter.

Tranentrekkend, en dat ligt niet alleen aan de band.

Mooie combi!! Dit kan prima samen,leuk horloge met een ronduit schitterende band!

Zeker geslaagd!(tu)

Geslaagd !!! (En het originele bandje wegdoen, richting Antwerpen bijvoorbeeld) :-):-):slight_smile:

Ik vind dit absoluut een geslaagde combinatie. Stoere band met een stoer horloge!

Dick

Hoeft niet altijd op staal, maar deze band is veel te dik gepolsterd (smokkel je iets in die band?) en de contrastnaden doen het voor mij ook niet. Probeer eens iets simpelers, zoals een Hirsch Liberty.

P.S. Duurde even voor ik en de gaten had dat het een Longines was… Dacht eerst aan een paar andere merken :wink:

leuk om de verschillende meningen te horen! de een loop er mee weg en de ander rent er voor weg (:D(tu)

Mooie combi, niks weer aan doen.

Staat prachtig, maar ja, op dit horloge staat ook een schoenveter, prachtige klok.

groetjes Lenno

Met hoge onderscheiding geslaagd ! (tu)

combinatie niks mis mee
ik zou alleen op de klok wat meer kleur zien
zwarte cijfertjes op de wijzerplaat of bezel.

Ik denk dat een zwarte leren band hem mooier staat.

Zelfs met een elastiekje zou hij mooi blijven.
Eén kleine opmerking misschien?
Draagt hij even makkelijk als op staal?
Hij lijkt me inderdaad wel erg dik.

Hij draagt prima zelfs iets comfortabeler als de stalen band
Alleen hij draagt door de band wel iets dikker, waardoor hij niet makkelijk onder je jas of vest valt!

automaatje Schreef:

Hij draagt prima zelfs iets comfortabeler als de
stalen band
Alleen hij draagt door de band wel iets dikker,
waardoor hij niet makkelijk onder je jas of vest
valt!

soms schuift het beter onder je mouw door wanneer
je de klok rechts op je pols draagt, dan werkt de kroon & beschermer als een soort wig / oploopje onder je mouw door.

Als je er zelf blij mee bent , wie zou ik dan zijn om je daar van af te helpen ?

Maar omdat je het vraagt , prima combi !!

mvg.,Koos

goeie tip bedankt! heb eigenlijk nooit een horloge op rechts gedragen