Gespot! (En toevallige ontmoetingen met liefhebbers)

Vroeger was er al een topic als deze meen ik, maar kan hem niet vinden. Vertel hier wat je gezien hebt en waar (nee, niet bij de juwelier!). Misschien is de drager hier ook wel actief. :+1:.

Ik trap weer af:
Vandaag bij de fysiotherapeut (Capelle). Ik had al een paar keer gezien dat een andere behandelaar een nwe explorer II draagt. Sta ik vandaag te wachten loopt hij langs en vraagt ineens waar mijn witte explorer is? (Droeg iets anders) Blijkbaar had hij me al vaker gespot.:smile:. (Stiekem elkaar dus, :joy:) Hadden heel kort gesprekje, ik moest trainen en hij ging weg. Benieuwd of hij hier actief is.

2 likes

Leuk topic. Een klant bij mijn vorige werkgever werkte bij een reclamebureau in Hilversum. Hij droeg meestal een blauwe Oris divers date. Hij keek me eens raar aan toen ik tijdens een presentatie naar zijn pols zat te kijken, zal wel geen WIS zijn denk ik dan :smile:

Groeten,

Stefan

Jullie hebben duidelijk een oogje op elkaar :wink:

1 like

Familie van een patiënt droeg laatst een Breitling Montbrillant. Toen hij zijn handen waste en het horloge afdeed zag hij mij kijken en vroeg of ik er iets van kende… Hij keek maar vreemd op dat ik het horloge bij naam kon benoemen evenals zijn andere horloges ( heeft hij getoond op zijn telefoon)