Gespot outlet Roermond: Lorus

Wie niet, maar dan moet er wèl verkocht worden :persevere:

Hé James, hoe is het m’n ouwe IWC big pilot rep eigenlijk vergaan?

@james
Wie niet, maar dan moet er wèl verkocht worden …

• deep blue chrono 1k staat nog in de etalage
  • esprit silver limited edition 2824-2 automaat is al lang onder de aandacht gebracht
  • evt mag mijn titanium touch II (vrijwel ingedragen) ook het nest verlaten
    Voor 550 euro

Hoe zou ik dat moeten weten? Ik heb nog nooit een IWC in handen gehad? Ik ben een arme sloeber joh, ik vind een horloge van € 200 al aan de prijs! :grimacing:

Och joh, da’s nog niks, heb hier al een Android van een aantal honderden euro’s al ruim een maand te koop staan voor maar € 130. een NOS Orient heb ik moeten ruilen en alleen wat klein spul heb ik verkocht.

Haha, er staat ook ‘rep’ van replica.

Geruime tijd geleden heb je die opgestuurd gekregen en verbouwd. Ik ben benieuwd of je 'm nog aan de praat hebt gekregen…

Je vergist je met iemand anders, dat was ik niet! :flushed:

Ik dacht dat je dezelfde James_T_Kirk was van het HTforum…

Thnx!
Misschien eens proberen.
http://www.display4you.nl/webshop/horloge-gereedschap/detail/155/horloge-kast--behuizing-opener-1.html
En een pincet er bij lijkt me ook geen overbodige luxe.

Heb een paar quartzen maar ik vind voor bijv een 10ATM chrono belangrijk dat hij ook WR is.

Grt.

Ik ben daar (en heel veel ander forums) James T. Kirk© en vroeger hier ook en ik weet zeker dat ik nooit een IWC pilot replica heb gekocht, of ik moet een joekel van een gat in m’n geheugen hebben. :hushed: Ik heb daar wel veel zelfgebouwde stekkerdozen en kabels verkocht, 1 Seiko Chrono en weet niet meer zeker, een Swatch.

Je hebt 'm ook niet gekocht, maar gekregen :wink:

Op het betreffend forum heb je er zelfs een foto van geplaatst toen je 'm had gedemonteerd.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij was dat echt JTK.

Maakt niet uit, genoeg topicvervuiling, back OT.

Nou begin ik me echt zorgen te maken over mijn geheugen! :confounded: Mocht je nog een link hebben, dan graag, misschien komt het dan terug…

Ik heb mot gehad met Frank dus kan het forum niet meer op, misschien kan je zelf eens op zoek naar wat foto’s die je destijds van de geopende ‘IWC’ hebt geplaatst.

(Al was het maar om er achter te komen wie van ons twee oudjes aan de Gingko Biloba zal moeten) :wink:

We gaan even verder via PB…

Blijkt maar weer dat n leuk horloge niet duur hoeft te zijn.

2 likes

Grappig, ik stond dus vandaag in de outlet bij Roermond.
De vrouw stond zich te vergapen in de hilfiger winkel, en ik stond ernaast te kwijlen bij de seiko shop.
Laat ik nu exact hetzelfde horloge gezien hebben, ik zat nog in dubio.

Dit keer kon ik het winnen van de verleiding en heb hem laten liggen.

1 like