Gespot: Speedmaster Alaska Project

Nieuwe Speedy Alaska op MP voor EUR 8.500.:heart_eyes:

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1152299755-omega-speedmaster-alaska-project.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=6

2 likes

Als ik het kon betalen… dan haalde ik hem meteen op. Ik zou wel een pizza-busje lenen.

8 likes

Mensen die iets zeer zeldzaam noemen om in dezelfde zin te zeggen dat er slechts 1970 exemplaren van bestaan… zucht. Op zijn hoogst is dit een ongebruikelijk model.

Als je praat over iets waar een handvol exemplaren van bestaan, of nog beter een unikaat, dat is zeer zeldzaam! Een platina Daytona die van Eric Clapton is geweest, of de bi-color Patek Philippe ref. 1518 van koning Michael van Roemenië waar er maar eentje van bestaat of de gouden Day Date die Marilyn aan JFK cadeau deed. Die zijn allemaal zeer zeldzaam, die wel. En elke Speedy Pro die niet het long-lost exemplaar is van Neil Armstrong is NIET ZEER ZELDZAAM!

Sorry dat moest er even uit…

6 likes

Deze prijs is 2k te hoog.

1 like

Schaars dan misschien? :worried:

3k… Ik kocht hem toen niet…

Zo zeldzaam dat er … 4 te koop staan op chrono24.

Van wat jaar dateert deze eigenlijk, ik heb het over deze gelimiteerde versie, niet het echte NASA spul?

Tja…de Snoopy gaat ook voor zulke prijzen over de toonbank. Ik vind 'm inderdaad ook wat te hoog zitten, maar het is m.i. geen absurde vraagprijs of zo.

Gaat die Snoopy ook voor die prijzen of staan ze ervoor te koop?

Met die vraagprijs op marktplaats lijkt me niet zoveel mis hoor. Snoopy’s krijg je niet meer voor dat geld, reken maar op 12K voor die krengen. Gaat nergens meer over die Speedy gekte.

1 like