Gespot?!

Jullie doen dat vast ook: bij mensen op de pols kijken wat voor horloge ze om hadden. Het leek me leuk om eens met elkaar te delen wat je zoal ‘in het wild’ bent tegen gekomen. Daarnaast is het een goed excuus om weer plaatjes te posten :smiley: Ook voor de eventuele ‘ik heb iets moois gezien, maar geen idee wat het is’ vragen kan je hier terecht :slight_smile:

Om maar de spits af te bijten, heb ik vandaag het volgende gespot:

Omega Seamaster:

Breitling Navitimer:

Beiden natuurlijk grote kandidaten voor neppers, maar dat heb ik niet kunnen verifieren (is sowieso erg lastig te zien in een paar blikken). Die Navitimer zat wel op een eigen bruin leren band, en ik had het idee dat ie wel echt was. De Seamaster zag ik echt maar in een flits.

Wat wel grappig is dat ik van de week een gesprek had met een collega en een derde. Mijn collega had een seamaster om en ik een navitimer met idd bruine band. Beide gelukkig wel echt trouwens. Wellicht dezelfde gelegenheid…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Weedz Schreef:

Wat wel grappig is dat ik van de week een gesprek
had met een collega en een derde. Mijn collega had
een seamaster om en ik een navitimer met idd
bruine band. Beide gelukkig wel echt trouwens.
Wellicht dezelfde gelegenheid…

Niet in een restaurant in de Scheldestraat in Amsterdam toevallig? :stuck_out_tongue:

Ik zag de visboer in z’n kraam in Noordwijk met een Seamaster. Geen idee of ie echt was, maar ik was wel een beetje verbaasd.

Tommaat Schreef:

Ik zag de visboer in z’n kraam in Noordwijk met
een Seamaster. Geen idee of ie echt was, maar ik
was wel een beetje verbaasd.

Hm, een Seamaster is wel logisch voor een visboer mi. :slight_smile:
Overigens vandaag een oude Speedmaster gespot, pre-moon denk ik.

Hahah, een visboer met een seamaster is wel een mooie combi ja :slight_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Nog nooit geweest moet ik bekennen, zelfs al woon ik al mijn hele leven in Amsterdam :stuck_out_tongue:

Trouwens, spreken jullie mensen wel eens aan op de klok die ze dragen? Ik ben daar altijd erg terughoudend mee namelijk :slight_smile:

Ik wel1 Ooit een dame met een Meistersinger gespot, ik zeg is dat een meistersinger, en voor dat ik het wist had ik dat horloge in me hand en een leuk gesprekje gehad!