Er zijn ook boze tongen die beweren dat Sinn, Damasko en Stowa microbrands zijn, en afhankelijk van je definitie van “small scale” kun je hier best lange discussies over hebben. Aangezien er over CWC geen enkele bruikbare informatie te vinden is lijkt het me moeilijk om boe of bah te zeggen.
Inmiddels hebben ze ook een van de dieven van de zwarte SBS versie te pakken die regelmatig op Ebay stonden.
Dit is niet 1 van de dieven maar gewoon de dief van de SBS divers (heeft trouwens niets met de 300 te maken).
Het is een van de dieven, want er zijn er meer, en het gaat in beide gevallen om CWC horloges dus hier wel op zijn plaats lijkt me ?
dus ik verwijs niet naar de partij van 300. Er werden meer SBS stuks aangeboden dan de 6 die ze deze man verwijten.
Er zijn dus blijkbaar nog meer dieven bij betrokken.
Het is niet omdat er nog verkocht worden dat deze dan ook gestolen werden…
Je kan ze ook rechtstreeks via CWC bestellen en bij Silvermans kan je nieuwe of oude stock of gebruikte mil issued horloges kopen (weet niet of die bij CWC besteld via Silvermans verzonden worden of niet). Non issued komen normaal gesproken zonder serie nummer.
Ook vind je regelmatig oude issued horloges tegen van (ex) militairen en daar kan je zeker van zijn dat daar is voor betaald via een P1954.
Degene welke die man heeft gestolen heeft men kunnen achterhalen via het serienummer.
Hopelijk volgen er dan ook meer arrestaties, ook bij de koerier waar de 300 zijn gestolen.
eindigend op 20
146/20 zou eigenlijk een datum moeten hebben volgens de CWC nummering, misschien hebben ze de kastdeksels verwisseld ?
Er is/was daar blijkbaar wat verwarring/onduidelijkheid in . Laatste jaar spreekt CWC zelf gewoon over 001/20-300/20.