Ter onfo:
CWC watches stolen
CWC has had 300 Automatic RN Dive Watches stolen – serial numbers 1-300 ending /20
No other batches ending /20 have been made – please keep your eyes peeled and get in touch if you are offered one.
Zo zien ze er uit:
Ter onfo:
CWC watches stolen
CWC has had 300 Automatic RN Dive Watches stolen – serial numbers 1-300 ending /20
No other batches ending /20 have been made – please keep your eyes peeled and get in touch if you are offered one.
Zo zien ze er uit:
Ze zijn mooi !
Wat kost die zwarte zonder datum?
Ik zal mijn mannetje even vragen. Er is zojuist weer een partij binnengekomen.
is het wel een goed merk ?
Te veel, naar mijn mening.
Behoorlijk aan de prijs inderdaad…
De prijzen staan er nu alleen niet bij.
Origineel, die Omega Peter Blake look
Doet me meer denken aan de Precista prs-18
lees eerst dit even:
Wat kost die zwart ,zonder datum?
Gedaan.
Ik was op de hoogte van de historie van CWC maar kende dit artikel niet, heb verder niks met het merk ansich. Ik had misschien beter een knipoog kunnen gebruiken i.p.v. gefronste wenkbrauw want we weten allemaal dat in horlogeland natuurlijk heel veel ontwerpen van welk merk dan ook altijd wel “iets” heeft van een al bestaand model. Anyway interessant artikel, thnx 4 sharing,
Een HOC. Horloge Of Colour…
Hahahaha perfect gevonden!
Zo! 2000 ball’n voor een standaard ETA duikertje, zonder al te ingewikkeld polijstwerk en van een Microbrand.
Dan ga ik wel naar ome Eddie van TimeFactors, of ik houd gewoon m’n Squale. Dat zijn opties van een derde tot een kwart van de prijs.
Man man man man man. Ze moeten ze wel jatten, dat kan geen normaal mens betalen!
De limited is 2000 pond. De normale zijn 899 pond.
Twee en een derde keer over de kop zonder enige aanwijsbare reden? Da’s nog steeds laaienlichterij. Alles van een Microbrand is limited. Ze poepen er geen miljoen per jaar uit.
Maar goed. 899 is Squalegeld. En dan weet ik welke kasten ik mooier vind. Charles von Büren for the win, vrees ik.
Maar het is lullig dat die horloges van de vrachtwagen gevallen zijn. Zeker ook omdat het een microbrand is.
Toevallig vandeweek deze band bij ze besteld.
Dit is geen micro.